Hoe draagt deze in vergelijking met de Tudor Black 58?
De Planet Ocean is ietsje dikker (en zwaarder) dan de Black Bay 58 maar ze dragen beide heel comfortabel.
Qua diameter bijna gelijk aan elkaar, de Black Bay heeft een “slanker” voorkomen dan de Planet Ocean maar ik vind ze beide, op hun eigen manier, prachtig vormgegeven.
Beide duikers, maar naar mijn mening verschillend genoeg om zonder overlap in de verzameling te hebben.
Thanks man
Wat een service! Naar een bezoek aan de omega shop in Genève het advies gekregen mijn horloge terug te sturen onder garantie. Want niet meer waterdicht. Helaas kon ik geen Omega Boutique in de buurt vinden dus terug met een vriend die in Bern woont. Begin deze week het verlossende bericht alles gemaakt onder de garantie en de garantie weer twee jaar verlengd.
Is dit nu de 39,5 of de 42mm?
De enige echte 43.5mm
Er zijn een paar nieuwe versies van de Planet Ocean verschenen. Deze zijn geheel geborsteld, dus geen gepolijste delen op de kast. Plaat en insert zijn ook mat. En enkel op rubberstrap.
Staat een filmpje van ‘Bruce Williams’ op YouTube. Daarin is het model goed te zien.
Vindt het wel jammer, niet een beetje polijstwerk erop. Komt nu wel erg ‘saai’ over voor een Planet Ocean.
De tweede generatie met cal.8500 blijft m’n favoriet. Maarja die zijn zo dik. Verder echt de mooiste versie.