Omega Planet Ocean only

Nog steeds de mooiste generatie wat mij betreft.

Deze zijn er al een tijdje hoor, en een fijne aanvulling want er zijn al zoveel glanzende in de huidige generatie. Juist als je de 8500 mooi vind zou je denken dat deze je bevallen.

5 likes

13 likes

18 likes

still going strong? :+1:

1 like

Uiteraard!
Net een paar weken de Black Bay gedragen, nu is de Planet Ocean weer aan de beurt :sunglasses:

2 likes

12 likes

10 likes

10 likes

13 likes

12 likes

Ik ben opzoek naar een rubberen band voor mijn PO 39.5. Weet iemand hier of er banden met een aanzet van 19mm bestaan die ook flush op de kast aansluiten?

13 likes

12 likes

Ze blijven heel mooi!!!

1 like

Heel mooi​:heart_eyes::heart_eyes:. Misschien ooit………

1 like

Ja, Monstraps heeft er eentje, past mooi aansluitend, heb ik gehad op mijn laatste 39,5.

Deze en dan in 19 mm

9 likes

Dit zijn leuke berichten! Ik kan me je twijfeltopic over een nieuw horloge ook nog herinneren, leuk dat het uitoendelijk die PO is geworden. En typisch dattie weer de deur uit is.

Thanks voor deze tip! Zit er goed uit. Voelt 'ie ook een beetje flexibel? Als ik de prijs zo zie kan ik wel kwaliteit verwachten, vind het zo jammer om een goed horloge als deze te verpesten met slechte banden.

1 like

Kwalieit is prima en niet stug of zo, erop zetten is bij dit soort aansluitende banden wat meer gefrut dan een normale band.

1 like

Dat is mij de look meer dan waard. Leuk om de PO nog iets meer casual te kunnen maken. Ga 'm bestellen, dank voor het delen van je ervaring!

2 likes

8 likes

Dit is 'm, die van @GMTplus1

:+1:t2:

14 likes