Omega Planet Ocean only

Ik probeer niet meer zo uitgesproken te zijn :grimacing: Maar ik sluit me wel bij je aan :sweat_smile:

Ik ben al huiverig voor wat ze in petto hebben voor de Seamaster 300m.

1 like

Ik ook. Zo moeilijk is het allemaal niet zou ik zeggen. Seamaster 300M: een reissue uitbrengen van de 2254 (Peter Blake). Planet Ocean: reissue uitbrengen van de 165.024. Dit zouden allebei verkooptoppers zijn denk ik.

2 likes

Dat denk ik niet, anders zouden ze er niet mee gestopt zijn…

Dat ze er destijds misschien niet veel hebben verkocht wil niet zeggen dat ze nu niet gewild zouden zijn.

‘Hmm… ik weet niet of re-issues zo’n goed idee zijn, voor een model dat er nog steeds is. Ik denk vooral voortborduren op het huidige model. Want die is echt heel gaaf! Alleen je wilt hem iets platter, plattere schakels, met taper, movement met langere gangreserve, miss ook iets kleiner; 40 of 41mm. Verder is die al zo goed als perfect! Maar wedden dat Omega weer bananas gaat met een nieuw model? :joy:

1 like

De huidige (en dus nieuwe) Planet Ocean’s en Smp 300m’s zijn allemaal zo ‘over the top’ shiney. Het is allemaal te overdreven.

De nieuwste Railmaster met die grijszwarte wijzerplaat is een zeldzame uitzondering met een mooie mix tussen brush en polish op de kast. Voor de rest… doe mij de series van begin deze eeuw maar.

2 likes

Jemig wat een ding! Ik denk dat ik ze eerst eens in het echt moet gaan zien. Van deze plaatjes word ik niet direct enthousiast… :roll_eyes:

Dit is toch een kermis voor op je pols. Zonde.

1 like

Zou hij qua prijs nog onder de 10k blijven? Hmm lastig te oordelen op deze wat onscherpe foto’s. Vind de kast eigenlijk wel geslaagd. Beetje cushion achtig.
De band ziet er kwalitatief wel goed uit. Sluiting ook. Ben benieuwd naar de officiele release! :grinning:

1 like

Dun gaan ze ook nooit worden. Duikers die 600m of meer de diepte in kunnen zien er nu eenmaal vamuit technisch oogpunt anders uit dan duikers die 300m diep kunnen. Mijn Seadweller is ook meer dan 14mm dik. 14 of 15mm… zou je het merken? Het zijn forse horloges.

1 like

Het lijkt een beetje op die oris waar ook een Kermit versie van is.

Ik hou het voorlopig wel bij deze :wink:

14 likes

De eerste 2 seconden dacht ik nog wauw!
Maar dat werd al snel OMG.

De scherpe lijnen had heel tof kunnen zijn maar helaas geen samenhangend geheel.
Teveel facetten, teveel polish, teveel alles.

Als klap op de vuurpijl een polished clasp op een toolwatch.

0bx99CRW8l_cXkCu8yjbk-ObTdTpYcLF7NVhlmmADmA

3 likes

En de clasp lijkt in het filmpje ook erg dik. Dat is niet tof. :roll_eyes:

Sinn lukt het met de U50 anders prima hoor. 500m en een kast van 11,2 mm dik.

2 likes

Er zijn inderdaad uitzonderingen.
Ik vind het persoonlijk niet erg bij een echte duiker. Draag dat ding alleen onder sweaters en losse jasjes. :ok_hand:t2:

4 likes

Past goed bij je als je een Cybertruck rijdt.

1 like

9 likes

Eigenlijk toch wel gaaf! :star_struck:

8 likes

Hmmm.

Ergens hoop ik dat hij in het echt mooier is dan ik dacht.

Dit ziet er toch best mooi uit.
De PCL’s en polished clasp zijn wel een misser maar dat is te fixen.

Is er al bekend in welke maatvoering hij komt?

5 likes