42 mm, wat een ellende dit, exit PO, snel een normale 39,5 scoren
Lug to lug : no ![]()
Ennn weer door.
De rode is geen zicht.
De blauwe ben ik wat in twijfel over, maar doet met denken aan een Longines HQ of een GS
Beiden geen toppers naar mijn gevoel.
Ik vind m tof.
Naast het origineel:
Lijkt wel een PO van Temu zo ![]()
Zou dit het eerste door AI ontworpen horloge zijn?
Haha, dit ding heeft toch niet veel meer met een PO te maken Niels. Lijkt eerder een Grand Seiko duiker. En gepolijste middelschakels zijn voor mij een no go op een duiker.
Nog wat Hodinkee plaatjes. Ik slaap er nog een nachtje over. Om de pols in ieder geval een stuk minder chunky dan dat hij in eerste instantie lijkt.
Dat laatste ben ik met je eens. PCL op zo’n horloge slaan nergens op.
Maar overal vind het zeker wel PO waardig. De serieuze specs met een heel nieuw eigen gezicht. De tijd dat een horloge puur wordt gemaakt voor functionaliteit ligt ver achter ons, dus het mag best een smoel hebben. De purist zal balen van bijvoorbeeld de PCL maar ik denk dat het een hoop mensen wel aanspreekt. Mij inziens (wederom) een goede zet van Omega en denk dat deze beter gaat verkopen dan de vorige PO’s
Waar twijfel je over? de maat staat je anders prima ![]()
Dat dus, bezel lijkt ook iets te nadrukkelijk aanwezig.
Maar eens in t echie gaan bepotelen, misschien valt t mee.
Phoe ben echt nog in twijfel wat ik er van vind. Lijkt wel of ze soort van geïntegreerde band hebben willen doen. Wijzerplaat komt mij wat ielig over door de dikkere bezel. Op Rubber oogt hij voor mij wat meer in balans…
Maar 9.100.- euronen? Nee dankje. ![]()
En dan is dit nog de 42 mm uitvoering dus denk ook dat het beter is dat er geen kleinere maat uitkomt.