Omega PO 232.30.42.21.01.003 of 232.30.42.21.01.001 ?

Ik heb de knoop doorgehakt, ik wil mijn grail aanschaffen!
Nu heb ik de 001 met zilveren cijfers (6-9-12) om gehad bij de juwelier, maar ben ik gek op de 003 met oranje cijfers.
Alleen kan ik die nergens in de buurt vinden om te passen. Vanaf de plaatjes zou ik dus voor oranje gaan, maar lastig beslissen zonder om te hebben gehad.

Wat is jullie mening?
De tijdloze zilveren cijfers of de toch wat zeldzamere oranje cijfers

Fotoā€™s? Is wat makkelijker om mā€™n mening te geven.

De meest neutrale fotoā€™s dan maar:

1 like

Ik zou persoonlijk voor de zilveren cijfers gaan, niet omdat ik de oranje lelijk vind.
Maar als die met oranje cijfers nu ergens nog een oranje biesje had was het perfect geweest.
Vind het nu zo van ā€œBAM hier zijn de cijfersā€.

ga voor de classic look.

1 like

Ik had die met de zilveren cijfers. Wanneer ik dit horloge ooit nog eens ga uitzoeken, ga ik echter voor de gene met oranje cijfers.
In het echt vind ik dat ze het horloge iets frisser maken zonder te opvallend te zijn.

Het is ook netjes dat oranje, niet te schreeuwerig. En toch is het zilver erg beschaafd.

Oranje! :+1:

Een PO hoort een oranje kleurtje te hebben.

2 likes

Oranje! Net iets frisser / spannender.

Hier lokaal krijg ik ook te horen dat oranje mooier is. Ik hoop niet dat ik er snel op uitgekeken raak.

Oranje, dat maakt hem net wat aparter. En met een oranje bezel is het helemaal top. Maar ik ben dan ook bevooroordeeld. :grinning:

Sowieso gaan voor de zilveren. Een PO is al opvallend genoeg door zijn size, oranje cijfers heeft het niet nodig en de zilveren zijn imo mooier.

Zilver.

Heb al paar jaar de 2500 gehad en nu paar maanden de 8500, beide in zilver en is nooit gaan vervelen.

Het oranje is wel leuk, maar hoelang blijft het leuk?

1 like

Mijn zwager heeft 'm met oranje cijfers en ik vind ze toch net teveel ā€˜afleidenā€™. Met zilveren cijfers vind ik 'm meer ā€˜in balansā€™.
Succes en veel plezier met kiezen!

Inmiddels zelf lokaal de PO met zilveren markering besteld, persoonlijk vind ik 't oranje net iets teveel van 't goede

Zilver :+1:

Dat oranje kun je zelf toevoegen.

2 likes

Ik zou persoonlijk voor zilver gaan ā€¦ oranje zeker niet lelijk, maar IMHO meer kans dat je het na verloop van tijd beu wordt.
Beide zijn fantastisch mooie horloges natuurlijk :wink:

Ik vind Oranje leuker. Meer eigen smoel