Omega PO in het wit... meningen?

Witte horloges… het trekt me aan maar ik twijfel ook… Zomerklokjes? terrasklokjes?

Over de milgauss wordt “hema klokkie” geroepen, de nieuwe Explorer II lijkt het redelijk te doen in de kritieken maar de Ploprof werd weer helemaal kort gemaakt. Nu komt OMEGA in BASEL met onderstaande; een planet ocean in het wit :)>X:+:S

Heeft iemand vanuit Basel al een mening? Jullie hier?
(even los van alles, ik ga hem zeker proberen :} … )

42 mm…


Een mooie klok, maar liever geen witte band.

op staal natuurlijk, dat had ik erbij moeten zetten. (in het promofilmpje van omega trouwens is ie op staal te zien…)

Op staal lijkt hij me wel gaaf! Dat geldt overigens niet voor die met diamantjes in de bezel op de achtergrond van foto 2…

Op staal zou het best kunnen en de maat van 42 lijkt me prima… toch had de witte bezel niet gehoeven van mij. Ga deze zeker ook even passen, maar zal hem niet worden. Mis gewoon de wow-factor.

Helemaal goed.

Ik heb eerst even een poos de tijd genomen om te reageren.

Heb de foto,s een aardige poos bekeken en moet zeggen dat door de witte plaat en bezel de kastvorm er meer uitsprong dan bij de andere planet oceans.

Op staal zeker een leuke klok maar ik ben ook geen fan van de witte bezel.

Het horloge heeft in mijn ogen een glamoureuze uitstraling misschien iets te. (maar dit is puur mijn mening)

Maar als hij je staat waarom niet.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Omega P.O. in het het wit is volgens mij voor een specifieke doelgroep;

(st) Petersburgse Onderwereld…

:smiley:

Goedemorgen en prettige zondag.

Gr. Roel

Op staal best wel mooi. Al vind ik wel dat de witte bezel het een beetje een vrouwenklok maakt (afgezien van het formaat dan).

Hij ziet er wel mooi uit, maar ik vind het wel een beetje een dameshorloge (voor de stoere zelfverzekerde dame dan)

DaanL Schreef:

Hij ziet er wel mooi uit, maar ik vind het wel een
beetje een dameshorloge (voor de stoere
zelfverzekerde dame dan)

+1

frenk Schreef:

op staal natuurlijk, dat had ik erbij moeten
zetten. (in het promofilmpje van omega trouwens is
ie op staal te zien…)

Op staal zeker interessant, op de witte band is het een duidelijke nee

Mijn vrouw vind die rechtsboven (witte plaat, blingbling steentjes) erg fraai. (ze draagt normaal de 45.5mm oranje PO)

Ik vinds het een horloge met een erg vrouwelijke look.
Groeten,
Marijn

Deze is heel vet. Ik zou hem kopen met een stalen band. Met die witte lederen band lijkt het inderdaad een beetje op een vrouwenhorloge, maar met een stalen band zeker niet! Die witte bezel vind ik juist het mooiste: je onderscheidt je er zeker mee en een hele kleine kans dat iemand dezelfde heeft.

Wit = gewoon cool. (tu)

Wit kan geweldig zijn. Neem nou de Alaska Projekt Speedy X(

En howel Hema klokje de plank mis slaat, vindt ik de Milgauss het mooist met een zwarte plaat.

Op staal en of een mooie gekleurde leren band, en zonder die witte bezel zou het wel een mooi horloge kunnen zijn!

sharkbyte Schreef:

Wit kan geweldig zijn. Neem nou de Alaska Projekt
Speedy X(

http://watches.infoniac.com/uimg/omega-speedmaster
-moonwatch-alaska-project-1.jpg

Net wat ik me bedacht: Iemand hier op het forum heeft een witte speedmaster Alaska Project. Die vind ik echt schitterend. Deze PO kan me niet bekoren.

DaanL Schreef:

Hij ziet er wel mooi uit, maar ik vind het wel een
beetje een dameshorloge (voor de stoere
zelfverzekerde dame dan)

Mijn beste,

Idem dito. Zo zie het ook!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Lelijk.