OMEGA Prestige De Ville CHRONOMETER

Ik heb een OMEGA Prestige De Ville CHRONOMETER te koop. Mijn belangstelling gaat nu meer uit naar Art Deco horloges. Het horloge is zoals van OMEGA verwacht kan worden in absolute nieuwstaat. Ik weet niet hoe ik hier foto’s kan toevoegen.

1. het merk + het model: OMEGA Prestige De Ville CHRONOMETER;
  2. de diameter (van link naar rechts zonder de kroon mee gemeten): Breedte 31 mm, Lengte 41 mm;
  3. de leeftijd van het horloge: 2000;
  4. aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: Doos (Mahoniehout) + Officieel Taxatierapport aanwezig;
  5. eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald: Ophalen of Verzenden kosten € 13,55 met verhoogde aansprakelijkheid
  6. de conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.): Horloge is weinig gedragen, verkeert dan ook, op enkele kleine gebruikssporen na, in nagenoeg nieuwstaat;
  7. soort uurwerk (automaat, quartz, handopwinder, enz.) plus indien bekend het type (maker + type): Automaat, Chronometerklasse, OMEGA Uurwerk 1120- 23 steens, voorzien van datumaanduiding;
  8. de vraagprijs: € 1.250,-- t.i, het horloge heeft een taxatiewaarde ad € 2.170,=., zie taxatierapport…