Omega Pro plof horloge (MISKOOP)!

Hallo Mede Forumleden,

Ik heb denk ik de miskoop van de eeuw.
Via Marktplaats heb ik een Omega Seamaster Profesional (Pro Plof) duiker gekocht.
Ik ben mij ervan bewust dat dit een replica is, want ik heb € 330,= betaald.
Twee dagen geleden heb ik het horloge keurig per post ontvangen alle beschermplasticjes waren nog aanwezig, leuke stoere "klok"voor bij mijn andere originele Omega’s, welke allemaal perfect lopen en veel ouder zijn.
Ik heb de verkoper een mailtje gestuurd met een klacht, want inmiddels heeft het horloge al een keer of 15 stil gestaan en is dan met moeite voor een paar minuten weer aan de praat te krijgen.
Hij reageerde op mijn klacht met, ik moest het horloge eerst 30 seconden opdraaien want het betreft namelijk een automatisch horloge; dit heb ik geprobeerd echter met iedere keer met bovengenoemd resultaat. Ik heb hierop gereageerd, dat dit dus niet werkt en nu krijg ik geen reactie meer.
Ik ben dus bang dat ik mijn zuur verdiende geld kwijt ben en het horloge in de Kliko kan gooien.

Mijn vraag is, kan ik met dit horloge naar een horlogemaker gaan, dat deze de klok nakijkt, of is er iemand binnen dit forum die mij kan helpen uiteraard tegen betaling.

Want een horloge welke niet werkt, heb ik weinig aan.

Ik hoop dat iemand onder jullie een goed advies kan geven.

Groeten, Peter.

Voor vragen over fake troep kun je vast elders terecht. Op dit forum worden vragen hierover niet gewaardeerd. Kijk de forumregels anders even na.

Aaaii, dit wordt niet gewaardeerd Peter.
Het feit dat je een neppe koopt :o

Overigens zou je je geld terug moeten krijgen.

Ik denk dat er niet veel horlogemakers staan te trappelen om replica’s onder handen te nemen

Je zou het eens zelf kunnen proberen met dit stuk gereedschap

Ik ga de chips en cola pakken…

Zoals, ik in mijn berichtje aangaf was ik mij ervan bewust dat dit een “replica” betreft een “echte” was voor mij financieel even niet bereikbaar, vandaar deze miskleun