Omega prototypes op MP?

Ik kan het mij nauwelijks voorstellen. Wie kan er iets over zeggen?

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/antiek_en_kunst/horloges/42504264.html%3Fadcode%3D12da46f8b950ae47d38c812370e81615

hans

Krijg de melding dat de advertentie niet bestaat.

Jammer de link werk niet. De advertentie staat er echter nog wel. Pagina 3 als je Omega zoekt in de rubriek Antiek/kunst. 2 prototypes van Speedmaster die nooit in productie zouden zijn geweest. Bizar verhaal dunkt mij.

Twee Omega Speedmaster horloges, bijna nieuw.
Beide klokjes zijn prototypes, nooit in productie gegaan waardoor ze uniek zijn.
De prijs is uiteraard per stuk. 1699,–

hans

http://antiek-kunst.marktplaats.nl/antiek-horloges/112888083-omega-speedmaster.html?return=eJwtzNEKgjAUxvF3EfRS3dYQJiL2Al30BENXDjc97CyyonfvrDpX%2Fx98HK2YellVt6hYI1SGRodxbucYQVXVsoFZS6%2FDEsFpHbFcXfWblDBDv7uOFRN2eJkwFwPLxTFu%2F3CR4mkh5U7JD%2BmSHiTZSMElydNgWG%2FeBDsSlzvx5M1V51zy%2BgzGTF5jNOFrWmxo07cCOpa17w%2FwmjrJ&df=1&fta=eNpFkltu3DAMRfdioP3mQxIlGVlDP7qAgRG7U6P2jGF5kmmD7L2UHMv6EMADPu4l2EUfP5J%2BzWOdLm%2FdlJpWwxCb5%2FSC3%2Fv0kn71KWK73fWbtvhvXNrpGcnk105%2FoxXLZNt5ibfHPKzja%2FvnPf6Yh2v3jeDnMgz93KVtWDVq72mMlAeY2CzddWjaUbumyLEZe53cRYb4MUZQphIQ2QuH4I68kxFlRpUJBXaQGVfmPDormZmTEZmd2cossbDPzFVmXGCPmcnJGLwvWnxlbJ2HMjccjJwxFko%2FrEYoCJApiYgnBMNYpmC1Qj6IGFMgn9B78FygOSEzBFtgdUPsVede7k4IGOyeWf2gkAtm11kNoQmqaF94dZS9Gyk9qTpCcBJCWSVVRyDAspdTdQROB8kOD0cQAlpry0LIVOgMBSo66XAEHiVohwJdzQQG2VdHUjOtMH719BUCqqJd%2FOFIS0Utafmn3rZe33Zfuj5dpuF23X7n1GwTITavj3W9jLd%2BeB5U6%2Bfuecnnqxfblxuk2HTv%2Ba61ovmK32r8%2BR%2B92NgD&fta_ind=14

Ik geloof er geen … van.

Ik heb er ook even naar zitten staren, maar ik kan er geen chocola van maken. En wérkelijk unieke horloges van Omega hebben wel een ander prijskaartje.

Zijn heeel erg uniek . Zijn zelfs zo uniek dat ze waarschijnlijk ( kwestie van top secret ??? ) in Korea of Taiwan gemaakt zijn .

Of China misschien? Dan zijn het dus eigenlijk Alphaatjes. :wink:

Tja, wij maken er nu wel grappen over, maar er zijn ongetwijfeld nietsvermoedende mensen die hier veel geld aan uitgeven. En dat vind ik toch wel triest… :frowning:

Paul G. Schreef:

Tja, wij maken er nu wel grappen over, maar er
zijn ongetwijfeld nietsvermoedende mensen die hier
veel geld aan uitgeven. En dat vind ik toch wel
triest…

Wel ja , daar heb je gelijk in . Daarmee bedoel ik niet over de copieen op zich maar het feit dat er zoveel geld uitgegeven wordt aan iets wat fake is . Voor dezelfde prijs heb je al nieuwe Omega’s en recente occasies van dezelfde modellen , met papieren en alles. Zou het eigenlijk wel verkocht worden aan die prijs ??? Ik bedoel hiermee dat de mensen die 1600 euro uitgeven aan een horloge meestal al wel eens nadenken . Als ze dan gaan rondkijken dan zullen ze zich toch ook gaan afvragen hoe deze prijs verantwoord kan worden . Een prototype van een horloge van een zeer gekende horlogemaker ( of laat het evenzeer iets anders zijn) die wordt aangeboden tegen een prijs waar je de gewone 2de hands modellen voor vind. Enkele kleine kliks op google weet je onmiddellijk te vertellen dat dit niet mogelijk is . Ofwel gaat deze aanbieding flink moeten zakken in prijs ( vanwege fake ) ofwel 5 maalduurder , maar dan zit je helemaal tussen de liefhebbers/kenners .

Mee eens. Als je overweegt om ‘een prototype dat nooit op ed markt geweest is’ (eiegenlijk is dit niet gelogen :slight_smile: ) te kopen dan zoek je toch even op Internet. Als je dan zou zien wat prototypes van dit merk (veilig Antiquorum, Omegamania) opgebracht hebben dan weet je toch genoeg?

If it sounds to good to be true it probably is’nt…

hans

Als je denkt dat je een nooit uitgebracht prototype van Omega voor 1600 euro kan bemachtigen, dan verdien je 't ook om opgelicht te worden hoor…

Uiteraard zijn oplichters laakbaar, maar degenen die het slachtoffer worden hebben ook de plicht om zich van tevoren te informeren over wat gangbare prijzen zijn voor horloges. Ik heb er geen medelijden mee.

Kan zijn, maar de dader treft altijd meer blaam dan het slachtoffer.

hcptdg Schreef:

If it sounds to good to be true it probably is’nt…

Uh? it probably is, I think!

Dichterlijke vrijheid of de witte wijn :slight_smile:

inkoopactie doen?