Omega Quartz Constellation

Hoi,
Het is tijd om afscheid te nemen van wat horloges die geen draagtijd krijgen. Het horloge heb ik aangeschaft in 2023 via een bevriende horlogemaker in Chiang Mai /Thailand, en hoe mooi het ook is, ik draag het nooit. Dus ik hoop dat iemand het een mooie toekomst kan geven.

Onderstaande informatie heb ik zo goed mogelijk geprobeerd in te vullen maar ben geen Omega expert.

Merk en model: Omega Quartz Constellation (Kaliber 1345)
Diameter: 33.3 (35.8 kroon) x 36
Leeftijd: 1977-1980
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023
Factuur en/of certificaat: Nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: Nee
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen is mogelijk (Nader te bepalen), verzenden is mogelijk maar aangetekend/verzekerd en goede communicatie onderling.
Conditie (krassen, werking etc): Er zijn gebruikersporten op de kast en glas maar niets dieps (zie foto)
Soort uurwerk en kaliber: Kaliber 1345 - referentienummer kast: 3960851 / 1960077.1
Vraagprijs: 350 excl. verzenden (nader te bepalen)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

p.s. getrouwd met dit horloge dus niet tegen mijn vrouw vertellen :wink:

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

11 likes

€340

1 like

Bump naar €330 ?

1 like

Bumpje naar 325?

Op naar de bodem! €300 excl verzenden.