Te koop
Deze Omega Seamaster Railmaster (zoals hij officieel heet) is denk ik een van de meest onderbelichte Omega’s die er zijn. Met een full brushed finish en een mooie brushed dial ziet dit horloge er bij elke lichtinval net iets anders uit.
Merk en model: Omega Railmaster 220.10.40.20.01.001
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 11-2023 (eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: factuur, onderhoudsdocument
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set, handleiding, doos, Omega-kaarten etc.
Verzendkosten of afgehaald: beide kan, verzending alleen volledig verzekerd.
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed, veegjes en krasjes op band en bezel, niks dieps. De full brushed afwerking camoufleert het nodige.
Soort uurwerk en kaliber: Omega 8806 co-axial Metas certified
Vraagprijs: € 3990
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.