Omega Railmaster echtheid/prijs

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar de oude 39mm versie van de railmaster en kwam deze op MP tegen:

https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1551274925-omega-seamaster-railmaster-aqua-terra-39-2-mm-zgan.html

Op zich ben ik niet zo happig op MP, maar deze lijkt wel compleet en van eerste eigenaar. Wat vinden jullie? Lijkt dit een authentiek horloge en wat zou een goede prijs zijn? Horloge heeft service gehad volgens de aanbieder.

Koper geeft ook dat het een NOS model is

Bedankt alvast voor het meekijken

2 likes

Ziet er authentiek uit.
Net zoals de mijne:

2 likes

De foto van de caseback is wat onduidelijk. Staat daar het 2500 uurwerk?

Absolute topklok, dit model Railmaster!

Groet, Tim

1 like

NOS en dan ook nog een service gehad? Klinkt wel erg mooi. Ik zou dan een duidelijk bewijs van die service willen zien.

1 like

Volgens de man is het horloge van 2008 en hij heeft het in 2019 gekocht als NOS

Toen heeft het een service beurt gehad, de bonnen daarvan zijn aanwezig

Volgens mij niks mis mee.

1 like

Gelukkig! Ik heb het nooit zo op niet bewijsbare verklaringen Over recente service “maar ik heb daar geen rekening meer van” :ok_hand:

2 likes

Alles zit erbij toch? Ik zie niets vreemds. Horloge van 2008 met service dat is prima als daar ook bewijs van is. Er is zelfs netjes het stofje vermeld.
Lijkt mij wel een kijkje waard.

2 likes

Zit 2403 movement in, dat klopt volgens mij bij dit type

Wat zou een goede prijs zijn? Even vanuit gaande dat alles in het echt ook klopt.

De bracelet zit er helaas niet bij

Staat er nog 1 op marktplaats.
Met service en bracelet. Full set volgens mij.

Als je dan toch op zoek bent :wink:

1 like

Mooi horloge, de advertentie doet bij mij geen belletjes rinkelen. Lijkt een nette verkoper…

1 like

die is ook mooi, maar wel 700 euro meer

Ik ga morgen iig kijken

1 like

Vraagprijs hè!
Ik denk dat je met 3000,- koper bent (gokje hoor)
Dan wel compleet met bracelet en zonder ‘stofje’ :grin:

Ik heb trouwens geen belang bij deze verkoper

1 like

Lijkt mij idd niet veel mis mee. Mooie complete klok. Is wellicht de vraagprijs zelfs wel waard. Proberen rond de € 2250 uit te komen. Succes morgen.

2 likes

Dank allen voor het meekijken! Ik houd jullie op de hoogte

1 like

Mesh bandje staat m goed :+1:t3:

1 like

En?

1 like

Vind ik ook, dank je. Op de Speedmaster (de grootste bandenslet die ik ken) valt zo’n meshband enorm tegen.