Goede aktie ben benieuwd wat ze ermee gaan doen
Denk dat het topic dan al dicht is, maar zo niet✌️
Echt niks klopt
Is eigelijk ook wel knap hoe slecht dit is
Als je deze al niet meteen als nep herkent (en dit was geen moeilijke hoor), en je hebt blijkbaar geld teveel om aan een Omega uit te geven, beter even doorsparen voor een aankoop via een betrouwbaarder kanaal.
Startprijs van 850 voor een grote Railmaster moet meteen al alarmbellen doen afgaan.
Neen, staat er nog, gelukkig zonder biedingen.
@Vinnybom - Heel graag deze post verwijderen; want die verwijst naar een replica-website. We mogen als community hier wel een nephorloge als zodanig herkennen en dat mededelen, maar een verwijzing naar een nepper-site is niet toegestaan.
Was ongetwijfeld zonder kwade opzet maar dit zijn de regels.
Sorry zeker niet de bedoeling. Ging meer om het topic het horloge is echt nep bedankt voor de mededeling en het verwijderen
Ik heb al antwoord op mijn email gehad
Ik mag zelf de echtheid komen controleren op de kijkdagen. Ik zal ze netjes antwoorden dat dat niet hoeft
Ik verbaas me toch iedere keer van die veilingen waar veel verkocht wordt dat niet klopt. Heb al eerder horloges terug gestuurd waar het binnenwerk niet van klopte…
Tsja. Kijk, ik wil nu niet specifiek slecht spreken over Zele, maar ik heb er ooit even gewoond en dan weet ik al genoeg.
Hun review score geeft al een indicatie. Ik heb er ook maar eentje aan toegevoegd.
Nice, ik heb een soortgelijke email terug gestuurd. Ben benieuwd of ze er iets aan gaan doen.
Vanuit Nederland kun je de reviews niet lezen en ook geen toevoegen.
Aan mij hebben ze zelf niet geantwoord. Tja.
Kan ze gewoon zien op Google. Ook maar even geholpen het gemiddelde wat omlaag te halen
edit:
Van 3.3 naar 3.2!
Jesus wat is dit slecht!
Wel fijn dat er ook nog slechte neppers worden gemaakt, die je gewoon gemakkelijk kunt herkennen. De laatste jaren zie je neppers die echt eng veel op een echte lijken.
Ook even een review geplaatst.
Ik vind dit wel een mooi einde van het topic @williams
Dank voor het delen. Vooral voor jezelf. Het heeft ie duur leergeld bespaard.
Hopelijk besparen we nu ook een potentiële bieder de ellende.
Even ter afsluiting, heb een basishorlogeinteresse maar geen kennis van omega. Ik dacht mooi horloge maar na wat opzoeken had ik ook door dat er iets niet klopte. Heb jullie om raad gevraagd en dan VH auctions op de hoogte gebracht. Na een basismailtje heb ik gezegd dat ze mensen oplichten en nu hebben ze erbij gezet dat ze geen kennis hebben over de echtheid. Nog niet sluitend maar hopelijk genoeg zodat er niemand een kat in ee zak koopt. Nogmaals dank voor de hulp.