Omega railmaster (nep)

Dat is tenminste een begin.

Zeker. Je hebt er goed aan gedaan om hier info te vragen. Heeft jezelf en hopelijk enkele anderen behoed van ellende. Top gedaan :+1::clap:

Laatste mailwisseling en tevens mijn laatste update rondom dit verhaal.

Wees gewaarschuwd voor dit platform.

5 likes

Tja, zo staan er nu al 3 reviews voor dit horloge, met hetzelfde antwoord.

2 likes

Zegt genoeg over het bedrijf denk ik zo. Jammer😔

Het ergste is nog dat dit veilinghuis deze troep durft te veilen…

1 like

En die foto’s ook, even een a4tje op de vensterbank gesmeten. Wat een complete aanfluiting deze toko.

Als het uurwerk en de graveringen al niet kloppen; wat lijkt je dan correct?

Wat wad het resultaat?

1 like

Volgens mij hebben ze gepoogd hun imago te redden.

Ze hebben de foto’s verwijderd, de tekst aangepast (paar plekken Omega en type weg gehaald en zichzelf ingedekt door te vermelden dat de echtheid niet bekend is).

Nu maandag is de kijkdag. Ik denk dat ze hem gewoon aanbieden, maar misschien hebben ze hem alsnog uit de veiling gehaald vanwege de oplopende slechte reviews en vele mails van meerdere mensen.

Maarja. Het kwaad is al geschiet. Die reviews, die kunnen ze niet verwijderen. Ik vermoed dat het merendeel van de horloge liefhebbende veiling jagers, zowel op HF als daarbuiten, hun platform gaan vermijden.

Zou fijn zijn als ze er van geleerd hebben. De eerste ‘ter aanbieding’ vond ik knullig (die disclaimer kunnen ze er beter standaard bijzetten als ze geen verstand van zaken hebben ) en kan gebeuren. Maar als je vervolgens na vele mails enkel jezelf gaat indekken, vind ik dat een smerige manier van zaken doen.

Mag ook, ze doen maar… Maarja, dan is dit het gevolg.

Eind goed al goed mede HFers. We hebben hoogstwaarschijnlijk iemand heel duur leergeld bespaard :+1:

1 like

Mijn complimenten hoe jullie dit hebben opgepakt. Eerst op een fatsoenlijke manier en vervolgens met iets sterkere bewoordingen. En dan willen ze nog niet luisteren…

2 likes