Omega Railmaster XXL occasion of nieuw

hallo,

Ik ben nieuw op dit forum maar heb even een vraagje.

Voor mijn reeds behaalde bachelor titel wil ik me zelf een horloge kadoo doen. Mijn oog is gevallen op een Omega Railmaster XXL. Ik hou wel van een groot horloge en ik wil niet veel meer dan 2000 euro uitgeven. Eerst vond ik een U-boat mooi, maar deze onder een pak te dragen is net iets te groot/zwaar. Enige nadeel voor mij van dit horloge is geen datum aanduiding.

Nu ben ik aan het twijfelen of ik een nieuwe koop of een occasion? Nieuwe kost mij 2000, occasion kan ik niet vinden. Ook heb ik het idee dat dit model van vorig jaar is omdat ik deze niet meer kan vinden op de omega site.

Iemand een mening, goed advies, betere prijs of juwelier waar ze hem hebben liggen?

Bedankt voor de reacties, Leon

Er zijn vast nog wel juweliers die er een hebben liggen. Veel juweliers zijn hun Omega voorraad aan het opruimen omdat ze geen dealer mogen blijven. Kwestie van rondneuzen op Internet. Probeer ook www.chrono24.com eens met de zoekfunctie. Daar komt bijna altijd wel wat uit.

succes! hans

Als je een U-Boat te groot/zwaar vindt onder een pak (wat ik me best kan voorstellen), dan vind je dat wellicht ook van de Railmaster XXL. Kijk eens goed om je heen of stap eens bij de juwelier binnen om zo’n ding eens om je pols te doen. Gewoon, om te bekijken of 't wel ‘jouw horloge’ is…

Met Omega kan ik je niet helpen maar wat vind je van dit horloge, mooi voor onder een pak en mooie prijs en daarbij krijg je ook nog een mooie watchwinder. Deze hoop ik zelf binnen een paar maanden aan mijn collectie te kunnen toevoegen.

http://www.chrono24.com/web/nl/suchen/u/index.htm?showid=1281545&STANDORTLAND_ID=NL&MODELL=Longines&SORTIERUNG=1&lastshow=0&anzahlgesamt=18en