Omega Railmaster XXL

Een vriend heeft dit horloge verkregen door inruil. De band is niet origineel en er zitten geen papieren bij. We zijn benieuwd wat de waarde van dit horloge is. Wellicht kunnen de kenners hier helpen. Het betreft een Railmaster XXL uit 2008. En ja met 49,2 mm is dit een gigantisch horloge.

1 like

Zie op het eerste oog geen afwijkingen en het serienummer komt overeen met dit model.

Is inderdaad een fors horloge.

1 like

Heb je al op chrono24 gekeken? Zal wel rond de 3k zijn

1 like

Ja ik heb wel op Chrono24 gekeken maar is natuurlijk head only.

Waarde zal dan tussen 2-2,5k zijn watch only.

Ik weet het antwoord niet, maar heeft die vriend niet een idee? Lijkt me handig om voor de ruil een idee te hebben :joy:

2 likes

Lijkt mij een mooi origineel exemplaar. Vraagprijzen op Chrono variëren nogal, maar realistische verkoopwaarde zal ergens tussen de 1750-2000 liggen zonder doos en papieren. Voor veel mensen is dit horloge veel te groot.

Leuk voor aan de muur :wink:

4 likes

haha ja zou je zeggen, maar niet dus.

Wel een beetje maf dat er achterop ‘Seamaster Aqua Terra’ staat, of hoort dit bij deze horloges?

Ja. Niet op allemaal, maar dat zie je vaker.

Heb er eenje gehad; deze ziet er voor mij prima uit en hij is inderdaad enorm groot… :wink:

Op het oog ziet het er goed uit echter er vallen mij wel twee dingetjes op. Op het uurwerk is de afwerking van de schroeven etc niet op een erg hoog niveau. Dat duidt vaak op replica. Ik zou hem zelf even laten checken door een omega AD om het zeker te weten.

Ik heb het serienummer voor je gecontroleerd. Dit serienummer klopt in ieder geval en behoort bij een railmaster.

1 like