Omega Rio 2016 Collection

Ik weet niet of deze hier al op HF gepasseerd zijn, maar ze zijn absoluut het vermelden waard.
Hier is de Olympic Collection Rio 2016 van Omega:

1. Seamaster Bullhead Rio 2016:

met inner-rotating bezel

Er worden slechts 316 stuks geproduceerd!

2. Speedmaster Mark II Rio

Elke subdial stelt een medaille voor: één is gemaakt uit brons, één uit 925 zilver en één uit 18K goud.

Hier worden er 2016 van geproduceerd.

Toch wel weer leuke modellen van Omega, het prijskaartje zal er ook wel naar zijn.

Hier nog een link met wat meer uitleg:
OmegaRio2016

2 likes

De speedmaster met medailles vind ik wel mooi. Ik ben bang dat de prijzen er wel naar zullen zijn gelet op het beperkte aantal.

Zijn reeds te koop op chrono24. Al een tijdje overigens…

In NL op voorraad voor 5400. Bij onze oosterburen is wel wat korting te vinden richting 4000. Valt me persoonlijk nog wel mee gezien de omega prijzen laatste jaar

Die bullhead in die kinder kleuren vind ik helemaal niets. Die mark 2 is wel nice

Deze heeft wel wat, alleen een misser dat de gouden subdial onder staat en niet boven, dan was het plaatje compleet geweest!

Mooi, die bullhead…dacht ik!!

Totdat ik de extra kroon aan de onderkant zag. Wat doe die daar? Verpest het geheel behoorlijk wat mij betreft.

Grt. Marco

Ik vind die Bullhead heel mooi!!

Ik neem aan dat je daarmee de interne bezel verdraait. De bullhead kende ik nog niet. Mooi ding wel.

Die Speedy is een zeer geslaagde vind ik. Een subtiele LE.

Volkomen mee eens, was het eerste dat mij ook opviel, esthetisch veel mooier maar ja smaken verschillen :wink:

NATO band rio

1 like