Omega Seamaster 120 vintage diver (166.088)

Te koop en/of te ruil

Merk en model: Omega Seamaster 120, ref. 166.088
Diameter: 39mm
Leeftijd: onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2026
Factuur en/of certificaat: Nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only
Verzendkosten of afgehaald in regio: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): nette vintage staat. Loopt netjes, maar gangreserve is niet optimaal.
Soort uurwerk en kaliber: Ik dacht een cal. 1002
Vraagprijs: 1.550 euro bij (snelle) verkoop. Eventueel ruil tegen een JLC Polaris Automatic met cash up van mijn kant.

In mijn zoektocht naar een vintage(stijl) duiker heb ik dit horloge gekocht. Ik vind het een erg mooi horloge, maar grijp toch steeds weer terug naar de wat modernere horloges. Daarom toch maar in het blauw. Het horloge is in een nette vintage staat, maar heeft uiteraard wel wat gebruikssporen. Mij is door de verkoper verteld dat het horloge nog is nagezien en voorlopig geen service hoeft. Het horloge loopt dan ook redelijk netjes, maar ik vind de gangreserve te kort (ik zal het eens proberen te timen, maar ik denk dat het ongeveer een halve dag is).

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

36 likes