Te koop: Mooie vintage Omega Seamaster 120 duiker (166.088) incl. service/ garantie
Prachtige vintage Omega duiker, die alleen weg mag omdat ik voor mijn “grail- horloge" aan het op sparen ben. De unieke sky-blue secondewijzer en de vintage verkleuring van de bezel en uurmarkeringen geeft dit model extra karakter. Het horloge heeft ook een Omega full- service gehad in maart 2025 (a €750).
Merk en model: Omega Seamaster 120 (166.088)
Diameter: 39mm
Leeftijd: circa 1970
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: Januari 2025, van particulier uit Zwitserland.
Factuur en/of certificaat: Officiële garantie/ onderhouds- certificaat van Omega service center (Wesselink en Vreeker).
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele stalen- band en mooie NATO- band in precies de sky-blue kleur van de secondewijzer.
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen bij mij thuis in Amstelveen. Betaling via bank overschrijving.
Conditie: Goede (vintage) staat met krasjes van normaal gebruik, de wijzerplaat heeft een voor dit model de bekende “spider-web” structuur, de bi-directional bezel werkt ook zeer goed.
Uurwerk en kaliber: Omega kaliber 1002
Vraagprijs: € 2.900 (geen interesse in inruil)
Omega garantie van 2 jaar vanaf maar 2025.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.