Omega Seamaster 1342 uurwerk (quartz) hersteld

Prachtig horloge en geweldig dat het gered is !
Goeie actie. Respect !
Veel draagplezier van deze gerestaureerde schoonheid. :slightly_smiling_face::+1:t2:

maar NOOIT MEER op die NATO !!!

maar NOOIT MEER op die NATO!!!

Haha staat genoteerd. Nog adviezen?

Jep. Niet verkopen !

1 like

Ehm hoe kom je aan dit horloge en dat nato bandje? :smiley:

Ik heb dit model Omega zelf jaren terug verkocht op het forum (nadien kreeg ik natúúrlijk spijt) en ik droeg dit horloge óók altijd op een nato want ik ben gek op nato bandjes…

Jij hebt echter exact hetzelfde nato bandje als degene die ik destijds droeg (mijn favoriet! :blush:) op dit horloge? :face_with_monocle:

Is dit soms mijn ex? :flushed:

3 likes

Terugkopen! :ok_hand:t2:

1 like

Ik vermoed dat dit een ander horloge is dan de mijne destijds… :face_with_monocle: :smiley:

Tenzij die koperen brug is vervangen!

1 like

Hoi @Jaroen, de reden dat ik dit horloge met het specifieke nato bandje heb is omdat ik deze ooit langs zag komen in het vintage forum (de laatste foto die je post). Ik heb je toen een pm gestuurd welk type, model dit was en waar je het nato bandje vandaan had. :joy:

Vandaar dus. Daarna hebben we nog wat contact gehad maar ik zag dat je je account verwijderd hebt en een nieuwe hebt aangemaakt. Je kan het daardoor dus ook niet terug lezen.

LOL! :smiley:
Wat ontzettend grappig; dat was ik natuurlijk allang vergeten!

(Ja ik heb tegenwoordig een verse nieuwe account op mijn eigen verzoek! :slightly_smiling_face:)

Ik had ook foto’s van mijn eigen serienummer en zag al dat deze niet overeenkwamen!

Het is echter wél een mooi klokje… :thinking:

2 likes