Omega Seamaster 18K goud

Beste horlogeliefhebbers,

Op Marktplaats.nl trof ik deze Omega aan Advertentie m1032275074, betreft een Omega Seamaster 18K goud, aldus dat beweert de eigenaar toch. Ik ben er vrijwel zeker van dat dit helemaal niks is. Voor zover ik weet heeft Omega nooit modellen uitgebracht met “antimagnetic” op de wijzerplaat. Goud is dit al evenmin neem ik aan en bovendien klopt het lettertype niet volgens mij.
Ik hoor het wel van jullie!
Mvg,
Bart.

Ik heb er niet veel kaas van gegeten maar ben wel nieuwsgierig. Helaas werkt je linkje niet. Als het geen linkje is zou een link wel handig zijn

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1032275074-zeer-goed-lopende-gouden-omega-seamaster-18-kt-swiss-made-16.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

dit is hem.

Deze?

Edit: ja dus :slight_smile:

ja die is het

Ah jammer, ik hoopte dat je op deze prachtige Costelletion doelde.

nee deze had ik nog niet gezien! :yum:

Wie daar nog in trapt moet echt aan een bril

1 like

Seamaster is wel mooi geschreven uit de losse pols met zwarte stift :grinning:

2 likes

En een bod van 1300 euri…of is dat de tweede ID waar op de eigen ads wordt geboden :wink:

Dit soort fake Omega’s is al vaker besproken, hier staan er een paar beschreven
maar er zal gerust wel meer over te vinden zijn met een zoekmachine…

Nepper dan nep, vintage kermis-crap

Dat ding klopt voor geen meter, zie je toch zo?

Nu zelfs een bod van €1700… het neefje biedt waarschijnlijk ook mee.

1 like

hij reageert ook niet op een opmerking hierover. Volgens mij weet hij het net zo goed als wie dan ook! Hij probeert er aan een geweldige prijs vanaf te komen. Wie erin trapt heeft pech! Waarschijnlijk was hij zelf ook ooit een slachtoffer!

1 like