Te koop: - voor wie zich nog een Omega Seamaster voor kerst cadeau wil doen
Merk en model: Omega Seamaster Cosmic 2000 ref. ST166.0132
staat op de officiële Omega site: https://www.omegawatches.com/nl-nl/watch-omega-seamaster-cosmic-2000-st-166-0132
Diameter: 39mm excl. Omega gesigneerde kroon gemeten
Leeftijd: 1972
bandaanzet 20mm - het horween bandje krijg je erbij
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): deze zomer
Factuur en/of certificaat: origniele Omega tag met vermelding modelnr. ST166.0132
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos, tag en het Omega equivalent van het rolex ankertje (zie foto’s)
Verzendkosten of afgehaald: bij voorkeur af te halen in Duffel (België tussen Antwerpen en Mechelen)
Conditie (krassen, werking etc): was de eigenaar zijn zondags horloge, dus voor zijn leeftijd in mooie staat
Soort uurwerk en kaliber: Omega cal. 1012 Automatic
Vraagprijs:750 EUR
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Heb deze Omega hier in Duffel gevonden en enkele maanden sporadisch gedragen.
Het komt van de dochter van de originele eigenaar die het als zondags horloge heeft gekocht in de jaren '70. Is een echte tijdscapsule met de doos en de 2 tags erbij.
Het horloge loopt op tijd, datumverzet is ok en gangreserve gedurende de weken dat ik het gedragen heb ook. Dit horloge is na de jaren '80 waarschijnlijk nooit binnen gedaan voor onderhoud, dus een servicebeurt is nooit een slecht idee voor een vintage uurwerk.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
in de omega calalogus met retail prijs in de jaren '70
Ik heb toen ook de man zijn precisie hoek en schuifmaat gekocht, leuk voor het verhaal, maar die zijn niet bij in de koop voorzien ![]()
Mag weg omdat ik de collectie wat moet uitdunnen en Zenith en Aquastar hoger op mijn verlanglijstje staan.
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.