Omega Seamaster 200m pre bond automatic mid-size

Beste iedereen,

Ik heb een Omega 200m pre-bond mid-size automaat. (+/- 37 mm). Het horloge heeft een zeer nette bezel en is voorzien van nieuwe wijzers. Het horloge heeft recent een onderhoudsbeurt gehad en is daarna nauwelijks gedragen.

Het horloge hieronder is niet mijn horloge, maar is wel een zeer goede indicatie voor de staat.

Aangezien ik op zoek ben naar een nieuw horloge, mag het uit de collectie verlaten. Ik vraag me nu af wat een eerlijke vraagprijs is voor dit type horloge.

Kan iemand mij hiermee helpen?

2 likes

Dit is er een van de tweede generatie. De midsize is over het algemeen minder populair dan de fullsize. Het feit dat je een automaat hebt maakt het dan weer aantrekkelijk aangezien die in veel kleinere oplages werden gemaakt ten opzichte van de Quartz uitvoering. Heb je online al gekeken wat de prijzen zijn? Ik denk dat ze ongeveer tussen de €1000 en €1250 waard zullen zijn. :+1:t3:

Hoi Batossai, bedankt voor je bericht. Ik had al op Chrono gekeken, maar kon deze uitvoering niet vinden. Het valt me overigens niet eens tegen. Wat adviseer jij met betrekking tot verkopen. Nu verkopen of wachten tot hij eventueel meer waard wordt?

Ze zijn nu erg in prijs gestegen en ik vraag mij af of ze nog meer gaan stijgen. Altijd lastig om te voorspellen natuurlijk.

1 like

Beste
Is het horloge verkocht?
Welk uurwerk zit er in?
Wat vraag je er voor?
Met vriendelijke groet Bernard
Nieuw lid

1 jaar later… Ts is al dik een jaar niet gezien ook

tenor (3)