Ik heb de 2x Seiko (duikhorloge en chrono) zoektocht toch even laten gaan en ben rond aan het kijken naar een horloge uit mijn geboortejaar van een merk waar ik altijd al een zwak voor heb gehad.
Omega dus.
Mag helaas nog niet in het blauwe een gezocht topic openen dus dan maar even via deze weg.
Moet er ook bij vertellen dat ik op dit moment de bomen door het bos even niet meer zie.
Veel aanbod chrono24, catawiki (liever niet) en zelfs marktplaats.
Waar moet ik op letten? Staat er ergens specifiek het jaartal/ referentienummer op? 1990 zou perfect zijn maar anders ook niet echt een probleem. 1989-1991?
Box is niet echt vanzelfsprekend bij dit model dus is dan ook geen probleem.
Misschien staat er op dit forum nog wel 1 te koop wat ik zo snel even niet kon vinden?
B&O watches, Nederlands, hier ook op het forum, weet ff niet onder welke naam, ook op Chrono24 te vinden, heeft ze regelmatig te koop staan. Betrouwbare partij om bij te kopen zonder zorgen. Succes!
Mijn pols is 17 á 17,5 cm.ik heb inderdaad de full size, maar ik heb er een tijd geleden ook de mid size gehad en die zat eigenlijk ook hartstikke goed.
Dus echt een miskleun kun je er qua maat niet mee begaan wat mij betreft.
Ik dacht dat omega een dienst had die aan de hand van het serienummer en enkele foto’s je een certificaat toestuurt van het horloge met daarbij waar en wanneer het horloge verkocht werd. Da is niet gratis zoals het vroeger wel bij longines was (en mss nu nog), maar zo kan je het checken eenmaal je het gekocht hebt. Al is dat we wat te laat natuurlijk . Verder je gewoon goed inlezen, welke wijzerset in welke jaren gebruikt werden,…