Omega Seamaster 2230.50.00

Eigenlijk was ik op zoek naar een Seamaster GMT maar toen ik op de site van Clockwise deze zag was ik snel verkocht. Een prachtig horloge in uitmuntende staat uit 2005 ,de Seamaster ‘Non America’s Cup’ oftewel de 2230.50.00. Een Seamaster met witgouden bezel ipv een ‘standaard’ zwarte.

Met excuses voor het beroerde tijdstip van fotografen met de wijzers precies voor het mooi opgelegde logo…

Dit noem ik zonder twijfelen de Rolls Royce onder de duikers!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Veel plezier ermee!

Dat is ook een aparte, mooi! Veel draag en kijk plezier.:slight_smile:
Geen GMT wijzer maar dan wel een helium ventiel… heb ik weer niet… :smiley:
Pieter

Amen !
zeer mooie variant !
sowieso een van de mooiste omega/horloge modellen op aarde.
Pff ben er stil van

Heel gaaf! Veel plezier ermee!

In mijn ogen een van de mooiste horloges verkrijgbaar! Veel draagplezier!

Eric

Erg mooi :slight_smile:

Moooi! (tu) Heeft deze ook niet witgouden opgelegde indices? Ik vind deze, samen met de “normale” zwarte versie de mooiste moderne Omega’s.

Van harte en geniet er van .

Schitterende klok, ben zelf ook de trotse bezitter van een ander type Seamaster Chronometer, maar dit model mag er zeker zijn!!!

Dank voor alle reacties!!!

Ik was er al mee in m’n nopjes maar ik merk dat ik hem steeds mooier begin te vinden. En het draagcomfort van Omega is perfect. Het lijkt wel of ze voor mijn pols gemaakt zijn.

Weet iemand hoe ik het chronometer certificaat kan opvragen?

Moet ik daarvoor contact opnemen met Omega in Zwitserland?

Een hele mooie (tu) En draagt super lekker, mooi plat op de pols.(ik kan het weten:))

Voor het chronometer certificaat moet je mailen naar: aftersales@omega.ch
En kost sinds 1 Augustus 2008, CHF 50,- Ik wilde het certificaat namelijk ook hebben maar heb er problemen mee gehad, 3 x het bedrag overgemaakt en 3 x teruggestort. En via creditcard zou het waarschijnlijk wel gaan, maar dat vertrouwde ik niet helemaal, dus heb het maar voorbij laten gaan.

Heel fraai horloge. Dit model is slechts tijdelijk verkrijgbaar geweest. Ik heb er ook een, en op de een of andere manier lijkt dit model iets dikker dan de standaard versie met zwarte bezel.

Omega geeft alleen nog chronometer certificaten af van horloges die recent nieuw gekocht zijn (ik dacht dat de termijn ongeveer 1 jaar was).
Was “vroegah” gratis, kost nu wel wat, en je moet (een kopie van) de credit kaartjes die bij het horloges zitten, meesturen.

En dan te denken dat dit horloge ooit door jou is aangeschaft en via mij bij Clockwise en dus nu bij de huidige eigenaar terecht is gekomen :slight_smile:

hans

da’s een fraaie Omega! Lekker subtiel zo’n bezel, alleen jij weet dat het van dat materiaal is :wink:
Veel plezier er mee.

Groet,
Arno.

hcptdg Schreef:

En dan te denken dat dit horloge ooit door jou is
aangeschaft en via mij bij Clockwise en dus nu bij
de huidige eigenaar terecht is gekomen :slight_smile:

hans

Is het werkelijk hetzelfde horloge??? 'tis een klein wereldje…
Ik miste de mijne en heb er later weer eentje teruggekocht.

Voor de huidige eigenaar:
Het horloge is in Augustus 2005 nieuw gekocht bij een officiele Omega dealer te Doetinchem.

prachtig, woorden schieten te kort, idd wel cool dat je niet meteen weet/ziet dat het een witgouden bezel is…veel plezier er mee.

Nivelacuso Schreef:

hcptdg Schreef:

En dan te denken dat dit horloge ooit door jou
is
aangeschaft en via mij bij Clockwise en dus nu
bij

hans

Is het werkelijk hetzelfde horloge??? 'tis een
klein wereldje…
Ik miste de mijne en heb er later weer eentje
teruggekocht.

Het horloge is in Augustus 2005 nieuw gekocht bij
een officiele Omega dealer te Doetinchem.

Dat klopt, ik het het kaartje erbij…

Geelgoud op een horloge is niet mijn ding. Dit is inderdaad erg subtiel Ik vind het horloge toch redelijk ‘fijn’ ogen tov de ‘normale’ uitvoering met zwart.

Nivelacuso Schreef:

hcptdg Schreef:

En dan te denken dat dit horloge ooit door jou
is
aangeschaft en via mij bij Clockwise en dus nu
bij

hans

Is het werkelijk hetzelfde horloge??? 'tis een
klein wereldje…
Ik miste de mijne en heb er later weer eentje
teruggekocht.

Het horloge is in Augustus 2005 nieuw gekocht bij
een officiele Omega dealer te Doetinchem.

De uurwerknummers zijn in ieder geval identiek :slight_smile: