Hierbij te koop mijn mooie Seamaster professional 300m.
Onder liefhebbers een zeer beroemd en bekend model dus weinig over de geschiedenis te melden wat niet al op dit mooie forum staat!
Eigenlijk,(zoals met de meeste) wilde ik dit model niet verkopen, omdat ik het op een leuke en unieke manier heb verkregen;
In het verleden was ik werkzaam in de horlogerie en kwam zodoende een keer bij een redelijk stoffige oude juwelier binnen. na enige over het vak te hebben gesproken, kwam de opmerking dat ze in het verleden ook al Omega dealer zijn geweest, maar nu niet meer, etc. maar er bleken nog ’ wat restanten’ in de kluis achter. Nieuwsgierig als ik ben vroeg ik ernaar en er kwam na een aantal minuten een dienblad aan met daarop 4 horloges, 3 oude dames modellen, en deze. de 2264.50
de band nog in de stickers, nog nooit gedragen, uit 1998. (later opgezocht) als een klein kind zo blij meteen gekocht. wat een mooi horloge zeg! de lume is geweldig! niet eens vergeeld (persoonlijk hou ik er ook niet van) en ga maar eens na, hij is al 27 jaar oud!!! Ik ben dus de eerste eigenaar van dit mooie stuk. Helaas wegens omstandigheden nu in de verkoop. Zie de foto’s en oordeel zelf.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Omega Seamster Professional 300m
Diameter: 41 mm
Leeftijd: 27 jaar oud!
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): ergens rond 2020?
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos en certificaat
Conditie (krassen, werking etc): MINT
Vraagprijs: 2700 Euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.