Op Kapaza vond ik een Omega Seamaster 300 automatic als nieuw staat er bij voor maar 1350€. Deze zijn normaal toch een flink stuk meer in prijs dacht ik?
Dit is de link
Willen jullie, kenners eens even kijken? Het horloge staat er al een hele tijd op en daarom krijg ik wat wantrouwen in de echtheid van dit ding. Ik zie het echter niet dat het een namaak zou zijn en denk zelfs ook dat hij origineel is. Toch wel een koopje dan dacht ik? Niet??
Ik heb de Limited edition met een wijzerplaat waar 007 met het pistool op staat. Helemaal gereviced bij Ferrie Schweitzer in Heerlen en in zeer mooie staat! Met (blauwe) limited edition doos en alle documenten. Zal dan toch wat meer waard zijn neem ik aan?
Het ‘zonder krassen’ moet je zo te zien ook met een korreltje zout nemen. En het is niet heel goed te zien op de fotos maar het lijkt alsof de gehele band en sluiting glimmend gepolijst zijn?
Dat is een heel bijzonder exemplaar. Helemaal opgeknapt. Bracelet is link voor link uit elkaar gehaald en met nieuwe sterke pinnen weer in elkaar gezet.