Omega Seamaster 300 automatic

Hallo allemaal,

Op Kapaza vond ik een Omega Seamaster 300 automatic als nieuw staat er bij voor maar 1350€. Deze zijn normaal toch een flink stuk meer in prijs dacht ik?
Dit is de link

http://www.kapaza.be/nl/sieraden-en-horloges/omega-seamaster-300-mts-pro-automatic-als-nieuw-112459336.htm

Willen jullie, kenners eens even kijken? Het horloge staat er al een hele tijd op en daarom krijg ik wat wantrouwen in de echtheid van dit ding. Ik zie het echter niet dat het een namaak zou zijn en denk zelfs ook dat hij origineel is. Toch wel een koopje dan dacht ik? Niet??

Ik hoor het graag!

Bart.

Geen doos en -papieren

Midsize i.p.v. full-size

Band ingekort naar korte lengte (dames zo te zien?) en er wordt NIET gesproken over extra schakels

Daarom niet belachelijk duur (maar ook niet te goedkoop).

Grt. Marco

Ik heb de Limited edition met een wijzerplaat waar 007 met het pistool op staat. Helemaal gereviced bij Ferrie Schweitzer in Heerlen en in zeer mooie staat! Met (blauwe) limited edition doos en alle documenten. Zal dan toch wat meer waard zijn neem ik aan?

Bedankt voor je reactie!

Het ‘zonder krassen’ moet je zo te zien ook met een korreltje zout nemen. En het is niet heel goed te zien op de fotos maar het lijkt alsof de gehele band en sluiting glimmend gepolijst zijn?

Ik zie dat ook. Te mooi om waar te zijn is meestal niet goed. Ook de term “vintage” begrijp ik in dit verband niet. Ik zou weglopen.

Hebben deze bouwjaren geen tritium wijzerplaat? Dit is duidelijk al luminova, geen t Swiss made t en of verkleuring.

In het verkoopgedeelte staat er eentje in full size voor minder volgens mij, ook geen full set trouwens.

Gewoon deze halen bij onze verbanneling!
:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Dat is een heel bijzonder exemplaar. Helemaal opgeknapt. Bracelet is link voor link uit elkaar gehaald en met nieuwe sterke pinnen weer in elkaar gezet.

1 like