De Seamaster 300 is natuurlijk in alle uitvoeringen prachtig, maar dit model met Sedna gold (net iets warmer van kleur dan gewoon goud) is toch wel echt top! Sedna gold is de speciale 18k legering van Omega, een hele mooie, warme goudkleur.
Dit horloge heeft echt een aantal pluspunten:
-afwerking
-vele details
-waanzinnig goede specs
-uitstekende bouwkwaliteit
In dit segment en prijsklasse is het misschien wel een van de beste horloges.
Deze Omega Seamaster is in september 2019 geleverd door Eugene van Baal. Het horloge verkeert in goede staat. Met slechts een klein soort vlekje op de bezel en wat krasjes op een lug, staat 90/100. Het uurwerk is natuurlijk super nauwkeurig en het opwinden en tijd verzetten gaat super smooth, echt een Omega.
Het horloge komt op de originele Omega rubberen band die erg comfortabel draagt en het horloge ook sportief maakt, en gewoon perfect bij de rest van het horloge past.
Het verplichte rijtje:
Merk en model: Omega Seamaster DIVER 300M Steel - Sedna Gold on rubber strap
Referentie: 210.22.42.20.01.002
Diameter: 42mm.
Leeftijd: September 2019.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: juli 2021.
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set, zie foto’s.
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat 90/100, zie beschrijving hierboven.
Soort uurwerk en kaliber: in-house Master Co-Axial 8800.
Vraagprijs: 6.750 EUR
Betaling: Bankoverschrijving. Als het geld bij mij is bijgeschreven gaat het horloge mee.
Hou er rekening mee dat het horloge niet thuis ligt maar ergens anders in de kluis, dus komen kijken kan, maar moet het wel een uurtje van te voren weten.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Hierbij nog wat foto’s met credits aan een mede forum lid: