Omega Seamaster 300 'Spectre' Limited Edition

Vind dit JLC toch wel een klasse apart en zeker niet ‘van hetzelfde’.

1 like

Spaarpot moet daarvoor ook groter zijn!

Beide divers
Beide grotendeels hetzelfde ontwerp
Beide een eigen uurwerk
Beide opnieuw uitgebracht als retro-klok

Waar de JLC in deze een klasse apart is weet ik niet, buiten het feit dat ie duurder is en dat het merk zelf op een hoger plateau staat.

1 like

Word wel met stalen band geleverd. Hij kwam ook naar voren in een ander topic; ik word gek van de zoekfunctie helaas.

Ik vind ook de grootte van het Omega logo en ‘Omega’ te groot op de wijzerplaat.

dat scheelt. Blijft een smak geld…

Mooi, maar wel duur.

Toch niet helemaal waar. Van de week had Bond een breitling om.

Desalniettemin is de Omega een pracht van een apparaat om te zien hoe laat het is.

En dan nog een kleine aanvulling voor de Bond liefhebbers:

3 likes

Ik vind het een erg mooie klok. Toch heb ik de standaard uitvoering net iets liever.

Ko

1 like

Ik zie nu dat het horloge een sandwich-dial heeft. Ik vind hem prachtig, kers op de taart is de lollipop-secondenwijzer. :+1:

De standaard uitvoering met stalen/leren band kost 5200.- adv.prijs. Klinkt al wat beter.

ziet er goed uit, zeker met die band. Mooier dan die bling bling stalen band.
Iets meer gelimiteerd dan de Skyfall Omega (10007 stuks…)

Zijn die lugs nu echt zo lang of lijkt dat maar zo?

Hij is mooi. Dat is zeker. Maar… pffff wat een geld.
Wat mij betreft moet je nu teveel betalen voor de marketing

Jammer dat een hoop mensen zitten te zeuren over de prijs. ‘Mooi, maar voor die prijs’.
Ik vind um mooi, heel mooi. Ik vind de kleur van de lumunova niet mooi, ik had het liever fris wit gezien.

En toch zullen ze weer als “zoete broodjes” over de toonbank gaan, denk ik.

Elf.

Beste Louis,

Ik denk te begrijpen wat je bedoeld, maar het is gewoon een feit dat mensen blijven kijken naar prijs/kwaliteit/mooi verhoudingen.
En daar hun wel of niet aanschaffen op baseren.
Maar in de kern heb je wel gelijk “je vindt het mooi of niet”

Yep, eerst kijken of je um mooi vindt. Daarna kijken of je het geld eraan wilt geven.

1 like

In dat opzicht is Rolex ook duur,maar heeft al jaren een perfecte marketing strategie en weet dat ze alles kwijt raken…
Bij Omega worden de prijzen ‘’‘geforceerd’’ omhoog geduwd om te kunnen concurreren met Rolex,

1 like

Dat is wel een beetje zo, maar het blijft een gelimiteerde oplage… Hoeveel landen er op 7007 stuks in NL?
Ik vind het meer dan terecht dat je daar ook iets meer voor betaald.