Omega seamaster 300 tryout

Enige wat me te binnen schiet is een tagheuer aqua racer maar ik zou het absoluut niet doen en gewoon doorgaan voor wat je wil

1 like

Zo’n tussenpaus is echt zonde van je geld. Na 3 mtanden ligt dat ding in de hoek te verstoffen en je geld is pleite. Koop idd een leuk Seiko duikertje ofzo voor erbij, zit je altijd goed :+1:t2:

2 likes

Hoewel het slim is om door te sparen zou ik toch kijken bij Certina voor een DS Action diver, iets boven budget maar online wellicht te vinden met wat korting.

1 like

Ik had altijd gedacht de blauwe, klassiek seamaster. Maar toch is zwart altijd wat veelzijdiger te dragen. Merk dat ik al een paar keer blauw heb geprobeerd en de klik er nooit echt is.

Ik heb me de seiko srpk29 erbij besteld. Heb de spb143 overwogen vanwege het prachtige design, maar twijfle door uurwerk verhalen.

Ik ben jonge vader en druk met verbouwen en avond opleiding. Ik vind het niet heel erg om te wachten tot de dochter begrijpt dat horloges geen speelgoed is :laughing:

1 like

Zijn die beter dan een seiko 5 denk je?
Srpk29 heb ik het dan over. Mooi horloge idd die certina.

Bedankt voor het delen van je ervaring, dan hou ik de beurs dicht tot die tijd. Misschien een g shock er nog bij tot die tijd

Dan wordt het tijd voor een switch naar Citizen, met saffier glas en van titanium dus kan een stootje hebben, en onder de 600 te vinden. lekker een paar jaar van genieten tot het budget een stap toelaat.

Citizen Fujitsubo

Absoluut, maar ook een stuk prijziger. Hoort bij de Swatch groep, dus technisch zijn die prima waar voor het geld.

De Citizen van hierboven is ook een optie, qua looks minder lijkend maar qua prijs wel meer in lijn met je eisen.

1 like

Niks kopen, sparen!

Nou ok, eentje dan. Die Citizen duiker.

1 like

Heb al een paar keer naar deze gekeken maar iets houd me altijd tegen om titanium te kopen. Misschien het feit dat als er een kras op komt dat je het niet makkelijk kan herstellen?
Maar prachtig design dat is zeker

Ik was even aan het kijken, ik ben twee jaar weg geweest van de hobby maar deze kosten nu 800 euro? Twee jaar geleden kreeg je die nieuw voor 500 :sweat_smile:

890 is de goedkoopste 38mm volgens mij, en de 42mm zit rond de 1000, al zie je wel vaak dat ze bij winkels worden verkocht die ook met coupons werken/makkelijk korting geven.

1 like