Ikke niet hoor …
Het hoeft voor mij ook geen discussie te zijn waarin ik persé mijn gelijk moet halen ofzo
Gewoon mijn ervaring neergezet. Niet alles moet een polemiek zijn.
Sub blijft bij mij en SM hoef ik niet meer.
Dit topic gaat toch over welke kleur de Seamaster moet worden? Waarom die Submariner en dan bij halen?
Als op een auto forum gevraagd word welke kleur de VW Golf moet worden begin je toch ook niet aan te halen dat een Toyota Carolla op bepaalde vlakken wel of niet beter of slechter is?
Wit
Ik wel
Hands Down
Als je de moeite zou doen om terug te scrollen dan zou je zien dat ik antwoord op een vraag sub versus sm die door een ander lid gesteld werd. Een forum dient vooralsnog om ervaringen te delen. Als je de moeite zou doen om terug te scrollen dan zag je dat ik mijn input qua kleurkeuze ook al gegeven had.
Hoewel beide duikers, zijn ze in mijn ogen wel verschillend. De sub is gewoon een tijdloze klassieker en eigenlijk mijn eerste liefde. Het is ook een horloge dat je makkelijk kan dragen in pak maar ook bij shorts en een polo.
De Seamaster vind ik gewoon heel mooi en verrassend. Er zit diepte in de uuraanduidingen en die wijzerplaat i.c.m. de blauwe wijzers die prachtig met het licht spelen, daar word ik nog altijd blij van. Maar Smp heeft wel wat meer bling gehalte vanwege de grootte en de brush.