Omega Seamaster 300m 2265.80 “blue bond” quartz

Nog maar kort in bezit maar ik voel de klik niet helaas.

Merk en model: Omega Seamaster 300m 2265.80 ‘Blue Bond’ quartz
Diameter: 41mm
Leeftijd: onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2024
Factuur en/of certificaat: Beide niet
**Originele doos en/of eventuele accessoires:**originele doos plus operating instructions. Originele bezel plus insert wordt meegeleverd. De huidige geplaatste James Bond bezel blijft as is. De originele stalen band wordt meegeleverd.
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk in goed overleg met risico voor koper.
Conditie (krassen, werking etc): Perfect pre-owned condition. Horloge is in gedragen conditie met lichte swirls en gebruikerssporen. Betrouwbaar quartz uurwerk van Omega.
Soort uurwerk en kaliber:

Vraagprijs: € 2.150. Factuur van het plaatsen van de nieuwe originele Omega bezel en waterdicht testen (oktober 2022) van Omega Service Center (€ 289,00) digitaal ter inzage beschikbaar.

Evt inruil mogelijk van een Tudor Pelagos 39

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Foto’s hergebruikt van @SwedishChef















43 likes

Up

1 like

Veel interesse maar nog niemand die de knoop doorhakt!

4 likes

Ik sta open voor een ruil met cash up op een toffe Tudor duiker!

3 likes

Nog niemand die de knoop doorhakt!

1 like