Omega Seamaster 300M Diver wit 210.32.42.20.04.001

Het (!) rijtje:
Enkel te koop geen ruil, aangeboden deze in perfecte staat zijnde Omega 300M Diver wit referentie 210.32.42.20.04.001. Waanzinnig mooi en goed lopend horloge maar ik ga plaats maken voor wat anders. Wordt geleverd als complete full set: houten doos, omdoos, kartonnen doos, hangtag, pasjes en factuur maken deze set compleet. Origineel Nederlands geleverd 10/2021 via Kahle in Laren aan mij. Er zit tot en met oktober 2026 garantie op het horloge!

Merk en model: Omega Seamaster 300M Diver referentie 210.32.42.20.04.001
Diameter: 42 mm
Leeftijd: oktober 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): oktober 2021
Factuur en/of certificaat: Beide
Originele doos en/of eventuele accessoires: Op OEM rubberen band. Eventueel extra OEM band voor meerprijs mogelijk
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk waarbij verzending voor rekening en risico van de koper. Op te halen in regio Utrecht.
Conditie (krassen, werking etc): Perfecte staat, geen krassen. Rubberen band als nieuw.
Soort uurwerk en kaliber: Omega 8800 co-axial chronometer. Metas pas zit erbij uiteraard.
Vraagprijs: € 4.300,-. Huidige listprijs €6200

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag)

26 likes

Wat vragen of er meer foto’s waren van de full set, bijgaand! Prijs blijft €4200 maar we doen er wat Omega goodies bij!

5 likes

Upje en prijs naar € 4100,-

1 like

Omhoog ermee! Prachtige Seamaster (als nieuw)!

3 likes