Omega Seamaster 300m ETNZ

Eigenlijk op Baselworld beetje gemist, maar erg mooi de nieuwe Seamaster ETNZ 44mm. Geen llimited edition. Wat vinden jullie ervan?

Ik vind hem wel grappig.

Wijzerplaat, pushers, bezel en kast mooi.
Band, datum en kleine chronowijzertjes lelijk.
Daarnaast vind ik 44mm te groot.

2 likes

Ik vind 44 bij dit horloge wel mooi. Op zich is deze band wel beter dan de ETNZ limited waar heel groot het Omega logo op stond,

1 like

Ik zou die regata wijzer wel eens in werking willen zien…

Voor mij ook iets te groot. Maar ja, ze moeten toch altijd met iets nieuws op de proppen komen. Maar eigenlijk algemeen gezien niet mis. Ziet er ook meer echte duiker uit.

Mijn beste,

Bijzonder mooi!!
Als ware het een kunstwerk der Horlogerie.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Ik vind de mix van kleuren mooi, formaat wat minder.

De rubberenband vind ik te sober voor een klok van dit caliber. Zijn veel mooiere te vinden. Zelf vind ik de stalenband er beter op passen. Nog mooier staal met rode accenten.

Ik vind, zoals al eerder is gezegd, de kleurencombinatie goed met elkaar matchen. En 44 mm kan best, als de lug to lug afstand maar binnen de perken blijft. Iemand die die afstand weet?

1 like

Ik vind deze bijzonder fraai. Alleen,…Het handmatige heliumventiel op 10 uur vind ik niet mooi.

Vind 'm wel aardig. Kost dat?

1 like

Geen idee, de normale kost 4800 euro, denk deze met titanium rond de 6000 euro. Prijzen zijn nog niet bekend gemaakt.

Ik vind hem eigenlijk helemaal nix… :pensive:
Maar komt wel voornamelijk door de kleur van de wijzerplaat, die vind ik net iets te afstekend…

Pieter.

Zou ik nooit kopen.

Voor mij te groot en te rood.

Elf.

Geweldig mooi dat rood geeft hem net de aparte smoel afmeting voor mij perfect

Als ik eerlijk ben… ik vind het echt helemaal niks. Hij oogt schreeuwerig goedkoop zo op de foto. Omega heeft echt veel mooie klokken in het assortiment maar dit is er naar mijn mening zeker niet 1 van.