Zat ik er niet veel naast met Euro 80 bij Ferry…
Wat een topprijzen!
Beste allen,
Vandaag heb ik dan eindelijk mijn horloge mogen ophalen. Het heeft langer geduurd dan verwacht, maar het Omega-kroontje moest van ver komen, en Wesselink & Vreeker had het druk. Ik ben erg tevreden over hun service:
- Kroon gerepareerd
- Kast van nieuwe pakking voorzien
- Horloge afgeregeld. Loopt weer netjes (was -10 sec p dag (!?) maar onderhoud was nog niet nodig zeiden ze, slechts afstellen.
- Kast en band schoontrillen
- Band inkorten.
Onderdelen + arbeidsloon + BTW: €80. Bijzonder schappelijk.
Nu heb ik hem weer terug. Band was beetje bekrast, dus ik dacht: ik zal eens aan de gang gaan met die tape/ polijst methode. Best goed gelukt, niet als nieuw, maar een stuk beter dan t was.
Ik zal wat fotootjes uploaden, omdat we dat allemaal altijd toch het leukste lijken te vinden
En nu genieten
Netjes gedaan hoor. Hoe zat het nou met de 10atm of de 30atm test?
Goh, precies het bedrag dat ik noemde…
Netjes hoor!
Prachtige klok, heel veel plezier ermee!
Wat een fraai horloge is dit toch.
Geniet ervan!
In het blauw is-tie ook mooi
Beste GMT, je had het inderdaad goed ingeschat
Mbt tot die 10 (en geen 30) ATM test, de medewerker bij W&V zei het volgende: wij kunnen niet testen tot 30atm, onze apperatuur kan slechts tot 10atm. Tenminste, we zouden wel tot 30atm kúnnen testen, maar dan geeft ie geen bonnetje, geen bewijsje, dus dan heeft de klant er niets aan.
Ik vroeg of ik er wel mee kan duiken, dat kon, verzekerde hij me. Dat zal ik in augustus gaan testen, want dan ga ik naar Palau.
Leuk dat jullie allen zo enthousiast zijn! Ik ben ook erg blij met het horloge. Ik heb er lang naar gezocht. Het is het horloge van ‘mijn’ Bond (Brosnan, toen had ik de leeftijd van ± 16 jaar) en ik heb er altijd naar uitgekeken. In eerste instantie zocht ik een blauwe, maar toen kwam ik deze tegen en ik ben er toch erg blij mee. Hij is tijdlozer denk (voor mij), dan een blauwe. De blauwe ziet er soms ook een beetje nep/ goedkoop uit onder bepaalde hoek/ lichtinval, vind ik. Zeker wanneer die bezel nog zo nieuw is. Een blauwe met patina, lichtblauwe, bijna grijsblauwe bezel vind ik wel schitterend
Enfin, wanneer de Seamaster vannacht 00:00 slaat zal ik mn iPhone stopwatch maar eens indrukken, en morgenvroeg kijken hoeveel ie misloopt.
Cheers guys!
Klout: blauw is ook heel gaaf, maar ik vind 'm stukken mooier met verkleurde bezel…ik zal eens een plaatje zoeken
Iedereen heeft natuurlijk zo z’n eigen smaak een voorkeur, nieuw of met patina, maar mijn voorkeur gaat echt uit naar een verweerd exemplaar. Ik ben wel benieuwd hoe deze zwarte zal verkleuren.
Ps. Plaatje 2 en 3 vind ik dus mooi. En 1 lijkt soms beetje ‘nep’ ofzo, kan ik niet goed uitleggen. Beetje kermis. Ik heb dat gevoel ook als ik mn verse pepsibezel op mijn SKX doe, als ik duik. (Makkelijker aflezen dan dat verweerde exemplaar). Maargoed het is slecht mijn bescheiden mening ey
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Dat is echt dankzij jullie tip geweest, dus dank daarvoor. Bijgaan nog poging die zelf gepolijste/ gematteerde band weer te geven:
Eind goed al goed , prachtig horloge
Veel duikplezier!
@Trevillian vind een wat meer verweerde look ook mooi hoor. gewoon lekker lang blijven dragen, krijgt-ie vanzelf die look