Correct , dat is mijn mening inderdaad geen feit.
Een foto nog maar dan voor alle P.O fans
Kopen wat je mooi vindt. Zeker ook even passen en voelen. Voor mij werd het de SMPc in blauw. Ben benieuwd naar je keuze.
Eind vorig jaar deze smpc300 in mijn bezit en moet zeggen dat ie mij prima bevalt. Loopt perfect, draagt heel comfortabel en ik vind de ātramrailsā band ook geen enkel probleem. Het is maar net wat je eigen voorkeur is.
300M is wat mij betreft ook het mooiere horloge. Een icoon uit de jaren '90 welke met de jaren steeds mooier wordt, band en al. Succes met kiezen! 
Dat ziet er toch wel feestelijk uit zo
PO uit 2014 en de SMPc uit 2017.

Cursus fotografie volgt. 
Mika
ik heb geen ervaring met de 300m maar ik heb zelf de PO 8500 42mm en hij bevalt super, hij zit zeer comfortabel vind hem zelf absoluut niet te dik of topzwaar. Hij loopt ook zeer nauwkeurig. En ik vind hem persoonlijk mooier dan de 300m maar dit is inderdaad een kwestie van smaak. Wat je ook kiest, echt fout kun je niet gaan.
Precies wat hierboven al staat; allebei top! Heb een PO en een SMP gehad. De SMP vond ik het meest comfortabel.
Ik heb zelf ook de SMPc en ik vind hem prachtig. Voor mij is de band ook een plus.
Ik vind hem wel wat aan de zware kant, zeker als ik hem bv vergelijk met mijn sub 114060, al verwacht ik niet dat een PO veel lichter zal zijnā¦
Wel vind ik persoonlijk dat geen enkele andere band hem echt staat. Terwijl de PO op rubber of nato wel echt goed oogt.
Gezien je afwegingen en mijn eigen ervaring met beide modellen zou je je de smp aanraden⦠Draagt echt een stuk comfortabeler
Heb zelf ook de smp300, de 2220.8000; de laatste versie met de golfjes op de plaat.

Ik heb nav de discussie eens bij van Baal nagevraagd wat de prijs is van een 1610-930 band. Vind die zelf ook mooier dan de tramrails band.
Ik laat t even weten!
De SMP band vond ik in het echt vele malen mooier dan op fotoās en niet te vergeten dat het een van de meest comfortabele band is die ik ooit heb gehad.
Heb de 1610-930 band besteld, over 2 weken zou ie er zijn en laat ik van me horen!
Zal ikā¦zal ikā¦? Een topic in Gezocht zettenā¦? Kandidaat om nr. 3 in de horlogebox te worden. Prachtig.
Wat moet deze band bij van Baal kosten?
Mika
675,-
Geloof me, in het echt is hij nog zóveel mooier! Ik zeg doen 
Deze (2531.80) en de swordhands Seamaster (2254.50) stijgen de laatste tijd alleen maar meer in prijs; de 2254 nog meer dan de 2531.
Call me crazy, maar ik heb nooit echt iets met de PO gehad. Ik kan er de vinger niet opleggen. Misschien vind ik 'm iets te modern ogen of zo. Ik weet het echt niet, ik kan werkelijk niets aanwijzen wat ik er lelijk aan vind. En toch doet het totaalplaatje me weinig. Voor mij de 300M.