Omega Seamaster 300M zwart

Het is tijd voor iets anders! Bij deze bied ik dan ook mijn Omega Seamaster 300m te koop aan.

Horloge verkeerd in goede, wel gedragen, staat. Het horloge heb ik in mei 2022 aangeschaft bij een Omega boetiek inclusief de extra OEM nato band. Later heb ik zelf nog een lederen band aangeschaft welke in mijn ogen, al is het voor sommige vloeken in de kerk om een diver met leer te combineren, goed past bij het horloge.

Het horloge komt inclusief papieren, luxe doos, witte omdoos en alle boekjes.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Omega Seamaster Diver 300M zwart
Diameter: 42 mm
Leeftijd: 05-2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 05-2022
Factuur en/of certificaat: alles aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires:omdoos, doos, boekjes etc aanwezig.
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): goed maar wel gedragen
Soort uurwerk en kaliber: automatisch 8800 caliber van Omega
Vraagprijs: €4500,-

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).





30 likes

:up: en prijs naar €4350,-

2 likes

Het is even geleden maar bij deze nogmaals een up en de prijs down naar €4300,-

2 likes

Up en prijs naar €4200,-