Omdat de prioriteiten weer wat zijn veranderd, mijn Aqua Terra weer in de verkoop. Ik heb 'm nog niet zo lang, maar hij mag voor iets minder dan de zeer schappelijke prijs waarvoor ik 'm kocht naar een volgende liefhebber. Later dit jaar wil ik een Cartier kopen en daar moet deze Omega ruimte voor maken.
Mijn polsen zijn ruim 20cm en er zit één extra schakel bij het horloge. Het hele pakket facturen en visitekaartjes, naast uiteraard de Omega-pasjes, zitten erbij. De eerste eigenaar kocht 'm met de rubberen band, maar besloot later toch liever de stalen band te hebben. Vandaar de 220.12 in plaats van de 220.10 in het referentienummer, voor de oplettende lezer.
Merk en model: Omega Seamaster Aqua Terra 150M | 220.12.41.21.01.001 (maar dan op staal)
Diameter: 41mm
Leeftijd: Februari 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): April 2026
Factuur en/of certificaat: Beide
Originele doos en/of eventuele accessoires: Volledige set
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzekerd verzenden inbegrepen, ophalen regio Noord-Holland Noord
Conditie (krassen, werking etc): 90/100. Geen krassen op het glas of op de kast, desk-dive krasjes op de band (vooral de hoog gepolijste delen) en sluiting
Soort uurwerk en kaliber: Calibre OMEGA 8900
Vraagprijs: 3700
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Vragen? Let me know!