Omega Seamaster Aqua Terra kleur wijzerplaat

Daar heb je zeer zeker een punt!

Bedankt voor de tip!

Grijs teak is ook niet mis :smile:

4 likes

Dit vind ik de mooiste. En volgens mij hebben we dezelfde bank :grin:

Pas gekocht toevallig, die bank?
Wij hebben de onze een maand geleden verkocht :smile: :wink:

Nee heb hem al een tijdje. Maar als je nog eens van die bijpassende AT af wilt :wink:

Toevallig wil ik er van af, net als de rest van mijn horloges (behalve de Explorer) :smile:

Het is de quartz versie met het 1538 uurwerk (hour quick set). Ongeveer een jaar geleden via het forum aangeschaft, verkoper is inmiddels niet meer actief hier heb ik begrepen…

1 like

Mooi hoor!:ok_hand:

Klopt, maar het blauw is in dit geval erg subtiel. wat mijn betreft kun je dit horloge dus bijna overal bij dragen. Ik zou het zelf niet dragen bij een zwart pak of zwart overhemd, maar verder zie ik geen problemen.

Vind de versie met witte wijzerplaat ook erg mooi. Deze lag onlangs nog voor een erg goede prijs bij van Hell in Apeldoorn. Met een zwarte of blauwe plaat kun je echter ook nooit fout gaan.

Belangrijker is het verschil tussen de verschillende versies die je in je OP laat zien. Persoonlijk vind ik het uiterlijk van de versie met het master uurwerk (plaatje 2 en 3) een stuk minder door het ontbreken van de index rond het datumvenster en door de gepolijste middenschakels. Ik vind op de AT een volledig geborstelde band, zoals op de non-member uitvoering (plaatje 1), veel beter passen.

Iig veel succes met je keuze!

Ik heb de witte variant, voor de zomer. Ik heb de stalen band vervangen en wissel af met nato en zulu bandjes. Lekker casual. Als dagelijks horloge voor het hele jaar zou ik voor de blauwe of zwarte plaat gaan, de witte wordt dan snel saai denk ik

Ik heb nu 4 weken mijn AT Master Co-Axial (zie profile foto). Mega blij mee. Dat blauwe komt met elk soort daglicht er waanzinnig uit. Echt een aanrader en had geen andere kleur willen hebben.

Als je vragen hebt, stuur mij dan een PB, ik heb een een redelijke tijd gezocht naar een goeie deal. Uiteindelijk heb ik mijn AT gekocht bij William Wien. Goede prijs en goed contact!

Gr,

Neil

Ps. Om nog eens te benadrukken: BLAUW is de gene die je moet hebben :wink:

nog een stem voor de blauwe met teak dial

Ik ben de laatste tijd enorm gecharmeerd door die Aqua Terra’s!!
Wat een prachtklokken zijn het toch!!!