Omega Seamaster Aqua Terra kleur wijzerplaat

Goedemiddag,

Ik ben mij aan het oriënteren voor een Omega Seamaster Aqua Terra, nu twijfel ik over de kleur van de wijzerplaat. Ik neig naar de wit/zilverachtige.

Graag jullie mening.

Alvast bedankt!

3 likes

Ik heb de witte en de Golf variant (antraciet met groene accenten) gehad. Ik raakte zelf vrij snel uitgekeken op de witte. Op de donkere niet. Ik vond het teak effect bij de witteminder mooi overkomen. De blauwe vind ik ook heel fraai. Ik denk dat ik die zou doen.

Dank voor je reactie. Blauw is inderdaad ook erg mooi. Alleen wel moeilijker te combineren dan zwart of wit, denk je niet?

Gaat denk ik in de meeste gevallen ook prima. Misschien met wat feller groen samen minder, maar verder is blauw ook best neutraal toch?

Overigens: ze zijn alledrie prachtig!

Ja, ze zijn alle drie prachtig! Maar inderdaad bij de witte wijzerplaat, komt waarschijnlijk het teak effect minder tot zijn recht, omdat je vrij weinig contrast hebt. Het blijft een lastige keuze…

Goh, wat een luxe probleem. Die blauwe heb ik al is rond de pols gehad en vind die nog steeds het allermooiste…

Ik begrijp de voorliefde voor blauwe wijzerplaten niet zo :sweat_smile:

Voor de de zwarte, en de witte op 2.

Ik zou voor blauw gaan, ik vind de witte wat flets En niet echt onderscheidend.

Hangt ook een beetje af van de rest van de collectie.
Ikzelf zou - gezien mijn zwart/blauwe collectie - zeker voor de zilveren versie gaan en dan op bruin lederen band.

Zou het mijn enige horloge zijn dan neig ik meer naar blauw.

Dank voor je reactie! Tot nu toe bezit ik alleen deze Tissot Visodate:

2 likes

Laatst heb ik een witte midsize en een zwarte fullsize gepast. Beiden erg mooi, maar de zwarte vond ik er toch wel uit springen.

Vorig jaar een blauwe gepast, ongelofelijk mooie kleur ook.

Uiteindelijk heb ik de mazzel gehad dat ik de Golf uitvoering via het forum van Tompj heb kunnen overnemen.

Ik vind het tophorloges en ik denk dat je geen foute keuze kunt maken. Succes ermee!

3 likes

Dank voor de reactie. Zijn allemaal prachtig, jij maakt het mij nog lastiger😜. Zwart en wit zijn misschien iets draagbaarder dan blauw, ofniet? Maar die blauwe is wel donker, zit bijna tegen zwart aan?

Moeilijke keuze.
Ik zou voor de blauwe gaan. Die spreekt me het meeste aan.

Waarom? Zwart en Wit zijn zo “gewoon” :grinning:

De blauwe speelt heel mooi met het licht en kan inderdaad soms heel donker ogen. Ik vind het heel mooi. De zwarte vond ik eigenlijk altijd maar saai op plaatjes, totdat ik 'm in het echt zag. Echt prachtig.
Aangezien je nu een lichte plaat hebt, zou ik voor de zwarte gaan. Mooie afwisseling.

Dat is waar! Maar qua kleur zijn zwart of wit misschien net even iets neutraler?

Binnenkort dan toch maar eens de zwarte en blauwe 38,5 mm (midsize) passen, wil een weloverwogen keuze maken.

Weet jij nog goede adressen waar ik kan kijken/passen? Tips zijn welkom😀

(ben een beginnend horloge liefhebber)

Ik heb ze gepast bij Van Baal in Nijmegen en bij SC in Eindhoven. Je kunt natuurlijk altijd even bellen om te informeren wie wat op voorraad heeft liggen.

Heb je weleens zwart of wit water (aqua) gezien, behalve in België dan?

1. Blauw
  2. zwart
  3. wit

Let op: Blauw met een hoofdletter!

1 like

Ook ik zou in dit geval graag een blauwtje kopen… :grin:

1 like

Blauw!
Waanzinnig.

Mvg. Bertjan

1 like