Omega Seamaster Aqua Terra

Mooi hoor, die Airking! Wel slecht 34mm en oude, ranke kast dus zal fors kleiner dragen dan die 214270. Maar je bent vintage gewend, zie ik al :slight_smile:

9 likes

114300 geen optieā€¦?

6 likes

Jazeker wel. Die was ik vergeten erbij te zetten.
Die heb ik bij Geit & Limoen om gehad maar toen kon ik niet vergelijken met de grijze.
Maar een erg goede eerste indruk! :+1:

1 like

Dan vallen de andere opties af wat mij betreft :slight_smile:

all day every day.

1 like

Wat wil een mensch nog meer? Ik heb hem twee keer gekochtā€¦

6 likes

Ik heb ook een ā€œoudeā€ versie, en ben persoonlijk ook meer van deze ā€œoudereā€ versies. Zo vind ik het horizontale teak op de plaat geen verbetering.

2 likes

Ik heb ze naast elkaar gelegd bij S&Cā€¦hij is sportiever geworden, de kroon is iets meer taps en de kast iets dunnerā€¦maar dat valt allemaal nauwelijks opā€¦die lichtblauwe tinten maken het (te) speelsā€¦die solid end link snap ik ook niet echt op een rubberen bandšŸ¤” om nog maar te zwijgen over de ongelijke horizontale strepenšŸ˜Hiervoor had de nog ā€œoudereā€ versie met datumvensterā€¦blij dat die er ook af isā€¦

die rare kleurtjes op de plaat bij de 114300 gaan denk ik na verloop van tijd vervelen.

Mooie klok die Aqua Terra, maar de teak strepen -of die nu horizontaal of verticaal staan - ontsieren het ontwerp nogal vind ikā€¦

Op Fratellowatches stond er een paar weken geleden een review van de Aqua Terra. Ik ben het niet van plan om te kopen, maar ik vind ze zeker knap. Zoals eerder aangehaald vind ik het model dat @remy1986 draagt de mooiste.

1 like

Klopt, maar het kan ook tegenovergesteld werken.
Het wordt misschien minder snel saai door die subtiel aangebrachte kleurtjes. Die geven het nette horloge een klein beetje sportiviteit mee waardoor het meer allround wordt.

In het echt vallen die dots nauwelijks opā€¦
Is vooral op foto dat je het ziet.

Ik heb een milgauss gehad, die had eenzelfde soort vierkante markeringen op de plaat in oranje. Viel mij altijd heel erg op.

Ik ben een grote AT liefhebber. Ik heb altijd gevonden dat deze gerust tegen wat Rolex-modellen kan opboksen. De nieuwe versie vind ik eerlijk gezegd ook wel de minste.
De Globemaster vind ik ook prachtig!