Omega Seamaster Aqua Terra

Een paar plaatjes van mijn laatste aanwinst een Seamaster Aqua Terra:

Dit is een hele mooie Seamaster, gefeliciteerd met deze aanwinst en veel draagtime toegewenst!

Kun je de afmetingen nog even vermelden?

Groet,

Bojo

Deze Aqua Terra = 39.2mm

Erg mooi hoor! (tu)
Veel draagplezier, maar dat zal vast wel goed komen :wink:

Schitterend en stijlvol horloge.
Veel plezier ermee.

Das een hele mooie, geniet ervan.

Ruud

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwste aanwinst. (tu).
Een mooie, blijvende klassieker in spé, van Omega. Een horloge pur sang. Tijdloos met een blijvende esthetische schoonheid welke een begeerte voor het oog is en een grandeur voor de persoon welke zich manifesteert in de wereld van de ‘Haute Horlogerie’
Een collectionneur waardig. Mijn complimenten.
Veel genot bij het dragen van dit fraaie horloge.
Overigens goede scherpe foto’s

Zo, mijn beste, dit zal voorlopig één van mijn laatste forum-posten zijn, want ik ga heerlijk op vakantie. Even lekker er helemaal uit. En welk horloge ik meeneem; ik weet het niet, ik denk dat ik een van de oudste instrumenten mee neem waar men de tijd mee kan aflezen namelijk ‘de zonnewijzer’ :slight_smile:

Orologio Signaturis Temporis

Van harte proficiat met dit prachtig horloge. Erg strakke vormgeving en idd mooie en
duidelijke wijzerplaat. Veel plezier met dit sieraad.
(heb je boek al helemaal gelezen?)

Dik boek he, het is ook een erg ingewikkeld horloge! :wink:

veel leesplezier. Zoals gezegd; Prachtige klok en zou zo maar mijn keus kunnen zijn
bij mijn eerstvolgende aankoop. geniet ervan.

wat een geweldig mooi horloge…gefeliciteerd!!

de instructie is zeker in 145 talen, aan de afmeting van het boek te zien?

Groet Arno.

Tis een heeel erg mooie Seamaster . Gefeliciteerd . En zeer duidelijke foto’s , kan zelfs de nr lezen …
Het boek is natuurlijk een volledig standaard Seamaster boek geldig voor alle Seamaster modellen . Eigenlijk staat er niks in :wink: … heb hem ook voor mijn Seamaster PO .

Erug mooi (tu)
De band ,wijzerplaat met de mooie blauwe indices en wijzers !

Mooi horloge, gefeliciteerd, ook de band staat er goed bij.

Groeten, Tom V.

van harte met je nieuwe aanwinst … (tu) mooie klok en foto’s

Lieve hemel, Highstreet, wat kan ik nou nog toevoegen aan zo’n prachtig horloge?! Geniet met volle teugen van je nieuwe aanwinst!! (tu)

oeps nu ben ik alweer verliefd.
bloedje mooi.

Heel mooi horloge Hans, van harte!

wonderschoooooonn !

Veel draagplezier

Prachtig Highstreet, veel plezier ermee. Opgelegd logo is ook fraai, wijzerplaat is mooi in balans.
Dit zijn bijzonder gevaarlijke foto’s voor mij :wink: