Omega Seamaster Automatic - 166.128 - Grijze Wijzerplaat - 1171-band

Te koop aangeboden:

Een bijzondere Omega Seamaster Cosmic 2000 met een zeldzame grijze wijzerplaat, referentie 166.128. Wat dit exemplaar extra bijzonder maakt, is dat de originele 1171-band nog bij het horloge aanwezig is. Deze band is ook bekend van onder andere de Speedmaster Professional uit dezelfde periode.

De conditie is uitstekend. De 38mm kast is nog ontzettend dik, waarbij alle scherpe lijnen mooi behouden zijn gebleven. Alle tritiumplots zijn aanwezig en egaal verkleurd. Deze verkleuring sluit bovendien mooi aan bij de verkleuring van de tritiumwijzers.

Het uurwerk heb ik na aanschaf laten controleren door Wesselink & Vreeker, liep netjes en er was geen service nodig.

Vragen of behoefte aan meer informatie? Stuur mij gerust een bericht?

Merk en model: Omega Seamaster Automatic Cosmic 2000

Diameter: 38mm

Leeftijd: 1970

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): feb 2026

Factuur en/of certificaat: -

Originele doos en/of eventuele accessoires: -

Verzendkosten of afgehaald in regio: Voorkeur gaat uit naar afhalen op een veilige, centrale plek (onder het genot van een goede kop koffie)

Conditie (krassen, werking etc): Zeer netjes voor z’n leeftijd, zie bovenstaande toelichting op de conditie

Soort uurwerk en kaliber: automatisch 1012 kaliber

Vraagprijs: €1395

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

15 likes

Up voor deze gave Seamaster!