Omega Seamaster Automatic - Ref 14363 - ''Hooded Lugs" - Staal

Vandaag bied ik deze prachtige Seamaster Automatic ref. 14363 met kenmerkende ‘hooded lugs’ in staal uit het midden van de jaren 50 te koop aan.

De crèmekleurige wijzerplaat heeft een gladde en satijnen afwerking met geelgouden dolk- en Arabische cijfers als indexen en geelgouden dauphine wijzers. Het wijzerplaat verkeert in uitstekende, onberispelijke staat en is een echte blikvanger.

De stalen kast van 35 mm is in zeer goede staat, met de karakteristieke ‘hooded lugs’ met scherpe facetten. De bezel is ook scherp en vertoont wat lichte krasjes. Het horloge draagt ​​zeer comfortabel om de pols en heeft een geweldige uitstraling. De kroon is van het klavertype met het oude logo.

De achterkant van de kast is in zeer goede staat, met de opschriften Waterproof en Seamaster aan de buitenkant en 14363 aan de binnenkant.

Het horloge is voorzien van een automatisch kaliber 501 met serienummer 15,7 miljoen en dateert van rond 1958. Het opwinden en instellen verloopt zeer soepel en het horloge loopt nauwkeurig. Ik heb hem gekocht met de mededeling dat hij in 2023 een onderhoudsbeurt had gehad, maar ik heb daar geen papieren van.

Ik verkoop een uitstekend exemplaar van referentie 14363, alleen het hoofd, maar er kan desgewenst een bruine of zwarte leren band op gemonteerd worden.

€1550 net to me, Track & Trace shipping €20 EU, €40 Rest of the World. Payment by bank transfer or Wise.

Heeft u vragen? Stel ze gerust.

Merk en model: Omega
Diameter: 35mm
Leeftijd: 1958
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald in regio: ja
Conditie (krassen, werking etc): Heel mooi
Soort uurwerk en kaliber: 501 Automaat
Vraagprijs: 1550
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

3 likes

Gereserveerd!

1 like