Omega seamaster automatic vintage

kan iemand mij vertellen of hier een überhaupt een namaak van gemaakt is en kunnen jullie zien of deze echt is

Ik durf niet te zeggen dat deze echt of nep is. Ik kan je wel vertellen dat ik al namaak horloges heb zien voorbijkomen van de vintage seamasters (op marktplaats en tweedehands bv)! (Dat viel toen best hard op obv het lettertype van de omega op de wijzerplaat).

Heb je héél toevallig een scherpere foto?

oke alvast bedankt vindt het al knap dat ze ze namaken

Om het goed te kunnen bepalen is het makkelijk om iets scherpere foto’s te maken. Ook van de achterkant. Staat er op de achterkant nog een logo of een stukje tekst?

hier is de achterkant

ik wacht op reactie van de verkoper voor een scherpere foto

De kroon hoort er in elk geval niet bij, maar dat is niet per se een dealbreaker. Wel waarde verminderend.

aaah oke en hoe kun je dat zien hoe ziet de originele eruit dan?

Ik zag hem net ook staan. Zou even een goede foto van de wijzerplaat vragen.

Dit horloge wordt op MP en op 2dehands aangeboden met bijna dezelfde foto’s alleen andere ondergrond. Nicolas uit Tempse België en BM uit Huls Nederland. Namen lijken niet op elkaar maar horloge is 100% dezelfde. Ik zou verder zoeken.

3 likes

Is dit een 166.020?

Oh als dat klopt heb je goede kans dat je met een oplichter te maken hebt.

Natuurlijk is dat een oplichting en een hele goede ook nog. Door de foto’s niet exact hetzelfde te nemen valt het niet zo op.

2 likes

Soms verlang ik terug naar de tijd dat de politie nog wat deed tegen oplichtingspraktijken :slight_smile:

3 likes

ja was er maar wat meer tegen oplichting zo flauw dat soort mensen maar goed dan ga ik maar niks aanbieden hij reageert ook nergens meer op of ik een foto kan krijgen of we via whatsapp kunnen communiceren

1 like

Klopt. Je komt het vaak genoeg tegen!

Best bijzonder dat er dan nog gebruikt gemaakt wordt van een account met een aantal goede beoordelingen.

:face_with_raised_eyebrow:
Daar hebben ze ofwel
-moeite voor gedaan door eerst legitiem spullen te kopen/verkopen
-een katvanger voor
-een eerder aangemaakte account voor gekocht

Erg veel gedoe in een tijd dat men slimmer wordt, en zeker met producten waarop over het algemeen al de kenners kijken, die hun huiswerk doen.
Het is niet alsof ze PS4’s of Iphones aanbieden… Of…echt niet neppe Burberry petjes voor 7 barkies, jongüh! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gehackte accounts van MP en Ebay staan waarschijnlijk ergens te koop.

Die hebben het te druk. Geen idee waarmee maar toch