Te koop (en eventueel te ruil):
Schitterende en zeldzame Omega Seamaster ref 366.0858 / 166.0251 uit 1982.
Diameter: 39mm
Leeftijd: 21 september 1982
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): december 2021.
Factuur en/of certificaat: Extract from the Archives. Geen box/papers.
Originele doos en/of eventuele accessoires: nope
Verzendkosten of afgehaald: Liefst persoonlijke overdracht. Opsturen mogelijk voor risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): gebruikt, maar in schitterende staat. Minimale gebruik sporen.
Soort uurwerk en kaliber: automatisch, cal. 1010.
Vraagprijs: € 6250,-
Ruilwaarde: € 6500,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Een van de meest zeldzame (vintage) Omega Seamasters. Ook wel Baby Ploprof genoemd. Deze worden zelden te koop aangeboden en de meeste zijn behoorlijk gehavend of hebben aanzienlijke rek op de band.
Deze lijkt haast in nieuwstaat. Hier een daar een swirl en enkele kras zichtbaar.
Alle schakels aanwezig. De sluiting werkt perfect.
Tevens is het horloge voorzien van een Omega service in Zwitserland (december 2022) à € 720,- (incl extract en onderdelen) en sindsdien een enkele maal gedragen.
Eventueel is een ruil tegen een Rolex OP mogelijk, mits mijn smaak.
Dank HF voor de mogelijkheid de advertentie te plaatsen en dank lieve HF-ers voor het kijken.
Nette vragen worden netjes beantwoord.