Omega seamaster bi color 168.1501

Hoi allen,
Ik wil een leuke Seamaster kopen, maar ik twijfel een beetje aan de prijs - staat ratio.

Graag jullie mening hierover. Hij vraagt 1300,- en hij komt uit de USA

Het ziet er te gepolijst uit.

1 like

Wil je graag iets uit de VS kopen? Nogmaals, je kan beter in de EU/Nederland zoeken.

1300 dollar of euro? Gaat je hoe dan ook flinke importkosten opleveren vanuit de USA.

Die zwarte dials zijn bijna altijd opnieuw opgemaakt, dat is ook een risico. Je zou een betere foto van de dial kunnen vragen om te checken in welke staat hij is.

3 likes

1700 euro voor deze klok is wat mij betreft te duur. De import kosten maken dit soort klokken van buiten de EU te duur. Je zal een extreem goeie deal moeten vinden wil dat niet het geval zijn. Zeker in deze prijsklasse (is dat heel lastig). Dus op EU filtreren :wink:

Nou niet persee, maar ik volg iemand uit de US en die blijft mij dit soort dingen aanbieden. Ik vind het een leuk horloge maar laat er graag even een aantal experts naar kijken

Ik geloof wel dat de wijzerplaat klopt, maar dit ding is te duur, gepolijst en je komt er nooit meer vanaf zonder er dik op in te leveren.

1 like

Hij heeft je al 2 veel te dure horloges aangeboden. Ik zou verder kijken :innocent:

4 likes

Dankjewel voor het advies!

Omega Seamaster 120m, ik vind die secondewijzer hier vreemd. Te kort

Deze (oke, andere kleur) staat binnen de EU te koop voor 1000 piek, dan hou je nog voldoende geld over om hem een servicebeurt te geven en de kast te laten fatsoeneren. Dan heb je voor hetzelfde geld een horloge in topstaat.

Ik denk dat dat reflectie is. Het is niet de beste foto, maar als ik hem uitvergroot heb ik het idee dat de secondewijzer wel doorloopt tot aan de indices :thinking: