Omega seamaster bond uitvoering

Hoi Allemaal,

Ik ben sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een Omega Seamaster uit 2003 met stalen band.
En daar zit nu net de vraag. Ik wil er een brakje bij zetten maar in de handleiding staat daar niks overin.
Ik krijg de pinnetjes er niet uitgerdrukt. Iemand tips hoe ik hem wat langer kan maken?

Groetjes Davy

gewoon even langs de lokale juwelier. doen ze voor een paar euro en je hoeft zelf niet te freubelen met een puntig voorwerp om de pennen er uit te drukken met kans op beschadigen. Juweliers hebben apparaatjes om de pennen er uit te drukken

foto’s!!!
oh ja, gefeliciteerd Davy

Oke daar zat ik zelf ook aan te denken.
Maar misschien waren er nog andere tips. Maar ik denk dat ik toch de expert moet laten doen.

Groetjes Davy

Davy, ten eerste gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst,blijft een mooi en tijdloos ontwerp!

Wat de band betreft, laat dit aub doen door een expert, er zitten kleine oliebusjes in die je makkelijk kwijt raakt en dan moet je in de portemonnee…

Succes en veel draagplezier!

Eric

Allereerst van harte gefeliciteerd! De prof300 is 1 van m’n mijn holy grails.

Betreft je vraag, als je het niet zelf aandurft, dan natuurlijk naar AD. Ikzelf heb het meerdere keren gezien en nu doe ik het altijd zelf. Waar je op moet letten dat je pinnetjes juiste formaat hebben, juiste kant uitdrukken (al lukt verkeerde kant ook), let op de busjes die om 't pinnetje moeten. Ze zijn klein en kunnen daardoor bij vallen moeilijk terug te vinden zijn. Busjes die met een te groot pinnetje zijn verwijd, knijp ik heel voorzichtig met een kniptangjetje weer iets fijner.

Maar nogmaals, durf je het zelf niet aan (wat ik heel goed kan begrijpen, want durfde het eerst zelf ook niet), dan naar een AD of horlogemaker waarvan je weet dat ie bekend is met Omega’s.

Suc6 en veel draagplezier!

Hoi Allemaal,

Ik breng hem zeker weg.
Als ze het vandaag niet kunnen doen dan kan ik dus geen fotos maken. Maar maak zeker een keer fotos.

Groetjes Dvay

prima keus en veel plezier ermee … (tu)

Mocht je nieuwsgierig zijn en het mogen van de horlogemaker, misschien dat je even mee kunt kijken. De meeste horlogemakers zijn trots op hun vak en vinden 't leuk als je ook geinteresseerd bent.

Succes!

veel plezier met die mooie klok(tu)

Gefeliciteerd ; ik heb dezelfde uitvoering in 2000 nieuw gekocht en is tot op heden nog steeds 1 van mn favorieten.
Bandje idd even langs juwelier ; kan geen kwaad om even na te laten kijken. Toen ik die van mij heb laten servicen bleken er 2 pennetjes erg los te zitten (versleten) dus was blij dat ze vervangen zijn