De afwerking van (met name het diepste deel van) de gravure lijkt korrelig
De ‘M’ in Omega lijkt minder schuin staande ‘zijkanten’ te hebben
De verhouding tussen ‘G’ en ‘A’ in Omega lijkt niet juist (volgens mij zijn bij legitieme producten de horizontale streepjes in het midden van beide letters ongelijk en zou die van de G hoger moeten liggen dan de A
Het rondje om de 32 aan de binnenzijde van de clasp lijkt te groot
Hoe zien jullie dit?
Bij voorbaat dank voor extra inzichten, meningen en feedback!
Hi, weet niet of een volledige nieuwe nog te koop is via officiële kanalen, maar als dat kan, zou ik je dat adviseren. Heb zelf laatst ook een PO bracelet gekocht via chrono24, eenmaal thuis bleek het om een hele goede namaak te gaan. Kostenloos gesteld via Chrono24, dus prima. En voor 250 euro meer, maar een orginele besteld.
Mbt tot deze; ik zou zeggen dat afwerking op meerdere punten (gravures, aanhechting clasp op band, etc) niet overeenkomt met gebruikelijke afwerking van Omega. Ik zou dus zeggen; je kan er niet vanuit gaan dat deze origineel is. Daarnaast zegt de advertentie NOS. maar van die stickers klopt helemaal niets. Dus of iemand heeft ze er later zelf weer op gedaan, of ze zijn er in china opgeplakt
Kan me niet heugen dat een PO deze (Seamaster 300m professional) band ooit gehad heeft, de 1502/824 hoort volgens mij echt alleen zonder de tekst Planet Ocean op de sluiting.
Als ik alleen al kijk naar de manier hoe het folie geplakt is op de onderdelen. Je verwacht bij omega geen stof/troep tussen de band en het bescherm folie
Betrouwbaarheid van de verkoper wordt verder geïllustreerd door zijn/haar opmerking dat het om een origineel geleverd exemplaar gaat, van 20mm, terwijl er doodleuk een foto bij de advertentie zit die toont dat de band 22mm breed is…