OMEGA seamaster chrono uit '72

Beste mensen,

Ik kwam een tijdje geleden een Omega Seamaster uit '72 in chrono uitvoering tegen op MP. Eerst keek ik er eigenlijk een beetje overheen, door de donkere en niet al te duidelijke foto’s, maar nadat ik ze eens goed bekeken had, realiseerde ik me dat dit een prachtig vintage horloge moest zijn. Na Googelen heb ik een paar foto’s gevonden waar ik helemaal blij van werd:

en de aandrijving:

Het exemplaar wat nu aangeboden wordt verschilt een klein beetje: het register op zes uur is niet donker maar licht, de tachymeterring is lichter en de band is een originele stalen band.
Heb inmiddels bij Freddy wat inlichtingen verkregen en morgen ga ik hem bekijkenX(
Omdat de maat niet te groot lijkt, zou het maar zo kunnen dat ik er morgen op deze tijd een hele mooie aanwinst bij heb:D Spannend…

Jaha! Deze is mooooooi (en op sommige sites heel erg duur!) Goeie slag geslagen!

Menno

Prachtig horloge! Veel succes morgen!!

groet, landrover110

Mijn beste,

Succes morgen!!

En voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Dit is een pracht horloge, waar ik al een tijdje naar op zoek ben. Veel van deze horloges zijn echt in een slechte staat en vragen ze er nog de hoofdprijs voor. Met een mooie originele mesh band is dit een topper als je het mij vraagt.

Wat een geweldig mooi horloge is dit. Absoluut een hoogtepunt.

Een goede investering ook, lijkt me. Dit zal altijd mooi gevonden worden. Dat kan je niet zeggen van veel hedendaagse modellen.

Vintage RULES!

Veel succes met de aankoop! Overigens vind ik de uitvoering op MP nog een tikkeltje mooier. De kleuren lijken mij meer een geheel te vormen (zilver en licht blauw). Ik hoop dat dit in het echt ook zo is.

mvg,
Niels

Gisteravond naar de verkoper geweest en de Seamaster bewonderd. De staat viel me wat tegen, het belangrijkste is dat de wijzerplaat een beschadiging heeft:( Met gemengde gevoelens heb ik hem toch gekocht.
Aan de andere kant is het de moeite waard om hem goed op te knappen. Ik hoop dat Freddy hier nog suggesties heeft;) Want als dat gebeurt is, dan heb ik echt een geweldige klok en eentje waar ik de rest van mijn leven mee vooruit kan.:smiley:
Vandaag zal ik even wat foto’s posten dus tot later.

Hij is wel heel apart, gefeliciteerd met de aanwinst(tu)
We zijn benieuwd naar de foto’s!

idd erg benieuwd naar je nwe aanwinst.